اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

استکبار جهانی در مدیریت داخلی خود عاجز شده است

استکبار جهانی در مدیریت داخلی خود عاجز شده است
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به حوادث و اعتراضات اخیر در داخل آمریکا، گفت: امروز سردمداران کفر و استکبار که نماد نژادپرستی و اختناق هستند، از مدیریت درون خود عاجز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان، با اشاره به جنایات منافقین در دهه شصت و شهید کردن ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه، گفت: همان جریان منحط و منحرف دهه شصت اکنون به بدترین شرایط افتاده و آواره و بی ثبات، مشغول نوکری استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی، یک جریان فکری اصیل انقلابی سد راه منافقین بودند، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در رأس این جریان فکری انقلابی به عنوان یک عالم فعال جهادی، جریان شناس واقعی و باسواد بود.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: امام خمینی از همان روزهای ابتدایی و قبل از پیروزی انقلاب اعلام کرد که این گروهک دچار نفاق هستند.

,

جعفری ادامه داد: به دلیل افشاگری های این شهید در مورد انحطاط فکری گروهک های کشور، منافقین او را سد راه اهداف پلید خود می دانستند لذا دست به ترور او زدند.

,

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به حوادث و اعتراضات اخیر در داخل آمریکا، گفت: امروز سردمداران کفر و استکبار که نماد نژادپرستی و اختناق هستند، از مدیریت درون خود عاجز شده اند.

,

وی ادامه داد: با وجود اینکه اکنون استکبار جهانی با خلق مکتب ترامپیسم تلاش می کند مکتب لیبرال دموکراسی را گسترش داده و القا کند که آمریکا ناجی دنیا است، اما می بینیم که چطور به درماندگی و استیصال افتاده اند.

,

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: فتنه، خونریزی و جنایات کم سابقه در جهان حاصل ایجاد گروهک ها و تربیت تروریست توسط همین آمریکا است که با فجیع ترین جنایات خود روی جنایتکاران عالم را سفید کرده اند.

,

جعفری در پایان گفت: نسل های اول انقلاب باید سرگذشت مردم مظلوم ایران از جنایات منافقین در دهه ۶۰ را برای نسل های جدید تبیین کنند.

,

در ادامه این برنامه از زحمات مهدی ایزانلو دادستان سابق مانه و سملقان تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمرضا کُردفیروزجاهی به عنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه