اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:

مشکل کمبود آب شرب منطقه سرفیروز آباد تا ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود

مشکل کمبود آب شرب منطقه سرفیروز آباد تا ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود
علیرضا کاکاوند گفت: مشکل کمبود آب شرب منطقه سرفیروز آباد در صورت تحقق همکاری‌های مورد نیاز تا ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علیرضا کاکاوند امروز دوشنبه در حاشیه بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای منطقه سرفیروز آباد گفت: این مجتمع که تعداد ۵۴ روستا را شامل می‌شود در بحث آب شرب مشکلاتی را دارند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه افزود: از نظر تأمین آب برای این منطقه مشکلی نداریم اما در توزیع آب منطقه مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن استفاده بی رویه و برداشت‌های غیر مجاز از آب از طرف روستاهای بالادست است.

کاکاوند گفت: به دلیل عدم کنتور گذاری در این روستاها برداشت‌های غیر مجاز از آب شرب جهت آبیاری باغات و مزارع می‌شود و متأسفانه جهت آبرسانی به دیگر روستاها همکاری نمی‌کنند.

وی نوسانات برق این منطقه را نیز از دیگر عوامل و مشکلات جهت آبرسانی دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه ۴ مرحله پمپاژ گردش آب را از آخرین روستا داریم که متأسفانه با هر قطعی برق چند روزی طول می‌کشد که این ارتباط آب دوباره برقرار شود.

کاکاوند افزود: امروز طی تصمیماتی که گرفته شد قرار است بخشدار منطقه و نیروی انتظامی به یاری نیروهای ما بیایند و از روستای اول شروع به کنتور گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: ما این قول را می‌دهیم در صورت تحقق این همکاری‌ها ظرف مدت ۲ هفته مشکل آب این مجتمع که شامل ۵۴ روستا است مرتفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه