اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

تشکیل کارگروه مشترک مجلس و بانک مرکزی در راستای کنترل بازار ارز

تشکیل کارگروه مشترک مجلس و بانک مرکزی در راستای کنترل بازار ارز
محمدرضا پورابراهیمی گفت: در راستای کنترل بازار ارز، کارگروهی مشترکی بین مجلس و بانک مرکزی با هدف نظارت مستمر و روزانه بر این بازار تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به نابسامانی موجود در بازار ارز طی هفته‌های اخیر، گفت: دولت و بانک مرکزی باید برنامه‌های مدونی برای مهار قیمت ارز و نظارت بر این بازار ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در جلسات مکرری که با نمایندگانی از بانک مرکزی برای کنترل قیمت ارز داشته‌ایم، در نتیجه این جلسات مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین مجلس و بانک مرکزی برای نظارت بیشتر بر بازار ارز جهت نظارت مستمر و روزانه تشکیل شود.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز کرد: اقدامات اولیه تشکیل کارگروه مشترک مجلس و بانک مرکزی برای نظارت بر بازار ارز انجام شده و طی روزهای آینده نهایی و اولین جلسه آن نیز برگزار می‌شود.

,

پورابراهیمی با بیان اینکه عمده مسائل ایجاد شده در ارتباط با گرانی ارز جنبه روانی دارد، اظهار کرد: حضور به موقع و فعال بانک مرکزی در مدیریت بازار ارز در فضای موجود تأثیرگذار است و این نظارت‌ها باید تقویت شود.

,

وی ادامه داد: در شرایط موجود، راهی جز تقویت بخش صادرات برای رفع مشکلات اقتصادی وجود ندارد، بخشی از محدودیت‌های ایجاد شده در حوزه صادرات از نظر ما در مجلس قابل قبول نیست، بخشی از این مشکلات به بانک مرکزی مرتبط است و بخشی دیگر نیز به سایر دستگاه‌ها مربوط می شود.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نشست‌هایی که با مسئولان بانک مرکزی داشته‌ایم، تصمیم گرفته شده تا برنامه جامعی برای تقویت صادرات با نگاه و منظر تقویت ارزی تدوین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه