اخبار داغ

باخت نوبرانه تراکتور با اولین‌ها/ از الهامی تا نساجی

باخت نوبرانه تراکتور با اولین‌ها/ از الهامی تا نساجی
تراکتور در شبی که میزبان نساجی بود نتیجه را به این تیم واگذار کرده و موقعیت خود را در جدول به خطر انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور در شبی که میزبان نساجی مازندران بود، برابر این تیم میانه جدولی زمین‌گیر شده و با یک گل زودهنگام نتیجه را واگذار کرد تا ادامه مسابقات لیگ نوزدهم را با فرصت‌سوزی در خانه آغاز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این باخت برای شاگردان ساکت الهامی با ثبت اولین‌ها همراه شد که این اولین‌ها را به شرح زیر می‌خوانید:

,

اولین باخت تراکتور با الهامی در تبریز

, اولین باخت تراکتور با الهامی در تبریز,

سرمربی بومی تراکتور که از زمان برعهده گرفتن هدایت این تیم رکورد صد درصدی پیروزی را در بازی‌های خانگی ثبت کرده بود، با شکست شب گذشته این رکورد را از دست داد و نخستین باختش را در تبریز تجربه کرد.

,

ترکیبی که ساکت الهامی در این بازی به زمین فرستاد، انتقادات زیادی را در پی داشته است بخصوص استفاده همزمان از سه هافبک تدافعی در میانه میدان که حسابی خشم هواداران این تیم را برانگیخته است.

,

اولین باخت تراکتور در سال جدید

, اولین باخت تراکتور در سال جدید,

نخستین دیدار رسمی تراکتور در سال 1399 در شرایطی برگزار شد که مالک این تیم بدون توجه به قوانین و مقررات تا آخرین روزهای تعطیلی برای نیمه‌تمام ماندن مسابقات اصرار داشت و حتی تهدید به انصراف می‌کرد.

,

این غفلت باعث شد تا تراکتوری‌ها تمرینات آماده‌سازی خود را با تأخیر آغاز کنند و پیامد آن باختی بود که دیشب دادند و حالا تیم محبوب تی‌تی‌ها خطر از دست رفتن موقعیت کسب سهمیه آسیایی را به شدت احساس می‌کند.

,

اولین باخت تراکتور برابر نساجی

, اولین باخت تراکتور برابر نساجی,

تراکتور درحالی اولین باخت خود را در برابر نساجی متحمل شد که در سه بازی قبلی‌اش برابر این تیم شکست نخورده بود و به عبارتی نوار شکست‌ناپذیری سرخ‌پوشان آذربایجان مقابل همرنگ مازنی پاره گشت.

,

تراکتوری‌ها در سه تقابل لیگ برتری پیشین خود مقابل نساجی به یک برد و 2 مساوی دست یافته بودند و تنها پیروزی این تیم نیز در بازی رفت رقم خورد که آن‌ها موفق شدند با 4 گل حریف را در زمین خود درهم بکوبند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه