اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) خبرداد؛

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان لرستان توسط سپاه قم

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان لرستان توسط سپاه قم
سردار پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی گفت: سپاه استان قم 12میلیارد تومان برای ساخت مسکن سیل زدگان لرستان هزینه کرده و 100 واحد مسکونی ساخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سردار پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی؛ فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) استان قم در مراسم افتتاح۹۷ مسکن سیل زگان و محرومین در لرستان، اظهار داشت: بعد از سیلاب در استان لرستان، استان قم به عنوان استان معین بلافاصله وارد میدان بازسازی شد ویک قرارگاه به عنوان حضرت معصومه (س) تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی اضافه کرد: مسکن های ابراهیم آباد نیمه مردادماه تحویل داده می شود و پروژه های مسکن شهرستان چگنی بهمن ۹۸تحویل مردم داده شد.

,

سردار شاهچراغی تصریح کرد: برنامه ریزی ساخت ۱۰۰واحد مسکن در لرستان را بر عهده داریم که حدود۷۷۷۸۳متر بنا در قالب ۳۴واحد در ۲۲ روستا ساخته شد، همچنین۶۳ واحد ۸۵ متری در بخش معمولان و ۲۸ واحد هم در ابراهیم آباد و ۳۵ واحد در زورانتل ساخته شده است.

,

وی با اشاره به این که قرارگاه سازندگی صفر تا صد ساخت منازل را انجام داده است، افزود: ۱۲میلیارد تومان برای ساخت منازل هزینه شده که ۶ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان سهم تسهیلات دولت و پنج میلیارد و۷۰۰میلیون کمک مردمی بوده است.

,

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) استان قم اظهار داشت: به ازای هر متر مربع یک و نیم میلیون تومان هزینه شده که حدود ۲ میلیارد تومان از حرم حضرت معصومه(س) در روستای زورانتل هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه