اخبار داغ

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی:

پروژه زندان جدید درگز 80 درصد پیشرفت داشته است

پروژه زندان جدید درگز 80 درصد پیشرفت داشته است
جمشیدی گفت: پروژه زندان جدید درگز در حال حاضر 80 درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم با پیگیری مسئولین، حداکثر تا پایان سال جاری، فاز اول آن به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز خشایار جمشیدی در جلسه ای که با موضوع رفع مشکلات بهره برداری زندان درگز در دفتر فرماندار این شهرستان تشکیل شده بود؛ از تلاشها برای افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر این زندان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در حال حاضر از مبلغ 19 میلیارد تومانی که برای پروژه زندان درگز در نظر گرفته شده بود، تنها 46 درصد آن تخصیص یافته و پیشرفت 80 درصدی پروژه را رقم زده است.

,

مدیر کل زندانهای خراسان رضوی گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولین درگز و همچنین توجه ویژه استاندار محترم خراسان رضوی، شاهد افتتاح فاز اول این پروژه در انتهای سال 99 باشیم.

,

در ادامه این جلسه مختاری رییس دادگستری درگز، اهم مشکلات زندان فعلی درگز را کمبود فضای فیزیکی دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند، نیاز است که فضایی بزرگتر با امکانات بیشتر در اختیار شهرستان قرار گیرد تا بتوان امورات بهداشتی را کنترل کرد؛ اما با این وضعیت تخصیص اعتبارات قطره چکانی، امکان بهره برداری از پروژه وجود ندارد.

,

در پایان این جلسه مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی، ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده در جلسه، به تشریح وضعیت اعتبارات استان پرداخت و تاکید کرد: علی رغم اینکه به دنبال توسعه زندانها در کشور نیستیم اما تامین امنیت شهروندان، مهمترین وظیفه دولت بوده و نیاز است قبل از وقوع هرگونه، تمهیدات پیشگیرانه را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه