اخبار داغ

مدیر شرکت توزیع برق کوهدشت خبر داد؛

اعمال خاموشی‌های چرخشی در کوهدشت

اعمال خاموشی‌های چرخشی در کوهدشت
علی بدری گفت: روزانه بین یک و نیم تا دو ساعت به دلیل خارج شدن یک واحد نیروگاه تولید برق و افزایش دمای هوا، خاموشی‌های چرخشی در کوهدشت اعمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی بدری در گفت ‌و گو با سفیرافلاک، اظهار داشت: متأسفانه به علت خارج شدن یک واحد نیروگاه تولید برق کشوری از مدار و از طرفی افزایش دمای هوا و روند افزایش مصرف برق مشترکین، با کسری تولید برق نیروگاه مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, سفیرافلاک,

وی افزود: برحسب درخواست دیسپاچینگ ملی، به‌تمامی استان‌ها سهمیه‌هایی جهت جبران کسری تولید ابلاغ ‌شده و در این راستا به ‌صورت چرخشی، تمامی خطوط برق قطع شوند تا بتوان جایگزین کسری نیروگاهی که از مدار خارج ‌شده را تأمین کرد.

,

مدیر توزیع برق کوهدشت با اشاره به اینکه شبکه‌های برق ما از نوع شبکه‌های به‌هم ‌پیوسته هستند، عنوان کرد: خروج نیروگاه از مدار به‌صورت اتفاقی بوده است و از ۱۵ تیرماه به بعد که دمای هوا به‌صورت چشمگیری افزایش می‌یابد، در صورت عدم رعایت مصرف توسط مشترکان با اعمال خاموشی اجباری مواجه خواهیم بود.

,

وی تصریح کرد: خاموشی‌ها در فیدر های شهری و روستایی به‌صورت چرخشی یک ساعت و نیم تا دوساعته می‌باشد و امیدواریم در صورت رعایت مصرف توسط مشترکین شاهد اعمال خاموشی نباشیم.

,

بدری گفت: از مردم خواستاریم باصرفه جویی خصوصا در ساعات پیک مصرف (۱۲ ظهر تا ۱۷) در کاهش مصرف و متعاقب آن اعمال خاموشی‌های برق، همکاری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه