اخبار داغ

معطلی پروژه‌ عمرانی 16 ساله پشت در اعتبار یا تعهد پیمانکار؟!

معطلی پروژه‌ عمرانی 16 ساله پشت در اعتبار یا تعهد پیمانکار؟!
فضای فرهنگی موجود در سنندج زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست و گواه این مسئله بهره برداری از تالار فرهنگ سنندج است که بعد از 16 سال هنوز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما استاندار کُردستان می گوید؛ اعتبارات لازم برای اتمام پروژه تالار مرکزی اختصاص می یابد به شرطی که پیمانکار پروژه بر اتمام آن تا پایان سال جاری همت گمارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکت‌شان در سال 88 به کردستان این استان را سرزمین هنر و فرهنگ، مجاهد‌ت‌های خاموش و محبت و وفاداری معرفی کردند، و بر همین اساس می طلبد کوچه به کوچه استان و به طبع شهر سنندج مرکز فرهنگی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی,

اماکافیست میدان انقلاب تا استانداری را با پای پیاده طی کنیم، خیابان هایی باریک که ترافیک های بعداز ظهر آن ، هم برای رانندگان و هم برای رهگذران خسته کننده می شود، اما اگر در میانه ی راه نیم نگاهی به وضعیت عمرانی داشته باشید خواهید دید که بیش از 16 سال از تخریب تالار مرکزی شهر سنندج یا همان تالار فرهنگ سابق می‌گذرد، تالاری که وعده احداث آن در دو سال داده شد اما هنوز این مکان با پیشرفت فیزیکی اندکی که دارد آماده بهره‌برداری نشده است.

,

, ,

تالار فرهنگ در خیابان استانداری و روبروی ساختمان اداری استانداری کردستان واقع شده است که طی این سال‌ها زمین بایر و اخیرا اسکلت چند طبقه‌ای آن به صورت ناخوشایندی خودنمایی می‌کند.

,

در این مدت از وزرای فرهنگ و ارشاد، معاونان و سایر مسئولان کشوری گرفته تا مسئولان استانی بارها از این پروژه بازدید کرده‌اند اما باز هم تکرار وعده‌های خالی از عمل...

,

هر چند استاندار سابق در سال 95 وعده ی افتتاح آن را تا دو سال دیگر اعلام کرده بود اما گویا تنها در این وضعیت عمرانی شاهد 40 درصد پیشرفت فیزیکی هستیم.

,

, ,

پیمانکار پروژه بر اتمام آن تا پایان سال جاری همت گمارد

, پیمانکار پروژه بر اتمام آن تا پایان سال جاری همت گمارد,

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در این رابطه گفت: اعتبارات لازم برای اتمام پروژه تالار مرکزی اختصاص می یابد به شرطی که پیمانکار پروژه بر اتمام آن تا پایان سال جاری همت گمارد.

,

مرادنیا افزود: پروژه تالار مرکزی سنندج یکی از مهترین پروژه های حوزه فرهنگ و هنر استان است، استانداری و سازمان مدیرت وبرنامه ریزی آمادگی لازم برای اختصاص اعتبارات کامل را برای اتمام پروژه تا پایان سال را دارد.

,

استاندار کردستان تصریح کرد: پروژه ای با این وسعت نیاز هست در چندین جبهه کاری نسبت به اتمام آن همت گماشته شود، در واقع با بازدیدهای دوره ای که از پروژه مذکور بعمل آمده است فعالیت های ساخت و ساز در یک بخش از پروژه مشاهد شده است.

,

, ,

استاندار کردستان اظهار داشت: چنانچه پیمانکار پروژه تعهد نماید تا پایان اسفند ماه سالجاری پروژه را به مرحله تحویل موقت برساند سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حداکثر به مدت یک هفته بررسی های نهایی را انجام و نسبت به تامین اعتبار کامل پروژه به مبلغ 50میلیارد تومان به صورت 60% اوراق خزانه اسلامی و 40% نقد اقدام لازم را بعمل آورد.

,

تکمیل پروژه ساخت تالار مرکزی سنندج از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان است

, تکمیل پروژه ساخت تالار مرکزی سنندج از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان است,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه این نشست افزود:  تکمیل پروژه ساخت تالار مرکزی سنندج از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر استان است.

,

عبیدالله رستمی با ارائه گزارشی کوتاه از روند ساخت و ساز پروژه تالار مرکزی سنندج و پلاتوهای 5گانه شهرستان های تابعه بیان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر در راستای حل مشکلات سخت افزاری حوزه فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به مطالبات اهالی فرهنگ و هنری نیاز ضروری امروز استان است.

,

, ,

وی در پایان افزود: علاوه بر تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج، پروژه های 5 گانه پلاتوهای شهرستان های کامیاران، سقز، مریوان، بیجار و دیواندره سبب افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در استان و دسترسی آسان اهالی فرهنگ و هنر به امکانات مناسب فعالیت های هنری در شهرستان ها خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه