اخبار داغ

نماینده اصفهان مطرح کرد؛

مردم فقر را تحمل می‌کنند ولی تبعیض را هرگز/ پیگیری برای حل مساله آب اصفهان جدی‌ست

مردم فقر را تحمل می‌کنند ولی تبعیض را هرگز/ پیگیری برای حل مساله آب اصفهان جدی‌ست
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم شرق و غرب اصفهان، فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض در بین مردم توسط مسئولان خیانت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیرحسین بانکی فرد شامگاه دوشنبه در جمع مردم شرق اصفهان حضور یافت و از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده اصفهان با اشاره به اینکه مدت‌هاست، مردم مشکلاتی نظیر خشکسالی و سختی اقتصادی در دوران کرونا را تجربه کرده اند، اظهار کرد: امیدوارم به لطف خداوند بتوانیم با عزم جدی، راه تنفسی برای مردم ایجاد کرده و بارقه امید در زندگی مردم مشاهده شود.

,

وی با تاکید بر اینکه برای مردم باید خالصانه کار کرد، افزود: نماینده نباید به دنبال منافع شخصی باشد و همه ما که با رای اعتماد مردم به صندلی مجلس تکیه زده ایم باید خالصانه و با وحدت رویه، برای مردم فعالیت داشته باشیم و در ادامه این رسالت خطیر؛ فرقی نمی کند که چه کسی به ما رای داده است، بلکه ما امروز نماینده همه مردم اصفهان هستیم.

,

بانکی با اشاره به اینکه شرق و غرب اصفهان برای نماینده مجلس فرقی ندارد، اذعان کرد: مردم فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض مسئولان را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد زیرا تبعیض، خیانت بزرگ در حق مردم است.

,

وی ادامه داد: گاهی دیده می شود برخی مسئولان نسبت به منطقه ای ارادت بیشتر دارند و منطقه ای از لیست رسیدگی خارج می شود، این نشانه ضعف ایمان است که تبعیض را به کار و عمل وارد می کنند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه مردم و نمایندگان باید وحدت خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: مردم اختلافات را کنار گذاشته تا به سمت حل مشکلات حرکت کنند و بدانیم که اختلاف ریشه عدم رسیدن به اهداف بزرگ است.

,

وی تاکید کرد: نمایندگان و مسئولان نیز با وحدت به سمت رسالتی که بردوششان است، حرکت کرده و وعده بی جا به مردم ندهند زیرا مردم امروز از قول های بی عمل خسته شده اند.

,

بانکی فرد با اشاره به اینکه مساله آب اصفهان از موضوعات مهم استان است، بیان کرد: مساله آب اصفهان جدی است و اگر طرح های کوتاه مدت نیز حل شود، باز هم موضوع آب را باید در ردیف پیگیری قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه