اخبار داغ

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر خبر داد؛

ملایر میزبان خدام و پرچم حرم رضوی

ملایر میزبان خدام و پرچم حرم رضوی
حسام الدین حیدری ثابت گفت: کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام و مداحان، پرچم حرم رضوی را به مناسبت هفته کرامت به ملایر می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام الدین حیدری ثابت، مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به سفر کاروان زیر سایه خورشید به ملایر اظهار کرد: دوازدهم تیرماه ملایر میزبان خدام و پرچم حرم مطهر رضوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت ایام دهه کرامت در استان همدان حضور دارد و با هماهنگی های انجام شده حضور در ملایر از برنامه های این کاروان است.

,

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با اشاره به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در ملایر تصریح کرد: به دلیل محدودیت هایی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده در ملایر هیچ برنامه‌ی عمومی جهت استقبال از این کاروان برگزار نمی‌شود.

,

وی افزود: در این کاروان خدام رضوی به همراه پرچم حریم رضوی در شهرستان های مختلف حضور می یابند و برنامه های گوناگونی برای روز پنجشنبه پیشنهاد شده که در حال پیگیری آنها هستیم.

,

حیدری ثابت گفت: ادای احترام به شهدا، دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با خانواده اهداکنندگان عضو و تجلیل از کادر درمان و نظام سلامت از برنامه های پیشنهادی در ملایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه