اخبار داغ

در گیرودار دعوای شورا و شهرداری یاسوج؛

نصب تابلوی خیابان شهید سلیمانی فراموش شد

نصب تابلوی خیابان شهید سلیمانی فراموش شد
چرا شورا و شهرداری یاسوج دست بر روی دست گذاشته‌اند و به وعده نامگذاری بلوار شهید سلیمانی که خودشان اعلام کرده بودند پایبند نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، نامگذاری خیابانهای شهر که شاید یک پروسه اداری نامگذاری دارد و مابقی بر عهده شهرداری است تا تابلوی آن نصب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

طبق روال اداری شاید این نامگذاری بعد از تأیید شدن در شورای شهر فقط چند روز عملیات نامگذاری آن صورت گیرد که همه بر عهده مجری کار یعنی شهرداری است.

,

چند صباحی است که شورا و شهرداری یاسوج درگیر دعواهایی است که برخی از وعده ها و قول هایی که این دو نهاد شهری در یاسوج داده اند را به فراموشی سپرده و تمامی عملکرد های آنان در لابلای مسائل فرعی گم شده است.

,

مسئله نامگذاری خیابانها در شهر یاسوج به نام شهدای بزرگوار از جمله یک خیابان در شهر یاسوج به نام سردار سرافراز اسلام سپهد حاج قاسم سلیمانی در شهرداری یاسوج و شورای شهر اعلام شد.

,

اما این نامگذاری بعد از گذشت 6 ماه از شهادت این شهید بزرگوار همچنان برزمین مانده و هنوز مسئولانی که نامگذاری این خیابان را در کمیسیون نامگذاری شورای شهر یاسوج به ثبت رسانده اند اقدام عملیاتی ملموس انجام نداده اند.

,

مسئله اینجاست چرا چنین اقدامی که می تواند یک اتفاق خوب در شهر یاسوج باشد همچنان در گیر و دارهای انتقادهای شهردار و شورای شهر از هم دیگر گم شده است.

,

هرچند که سپهبد سلیمانی عزیز و آسمانی برای تمامی مردمان آزاده جهان یک چهره بین المللی و شناخته است،اما گرامیداشت و یاد و خاطره این سردار بزرگ در ایران و حتی شهر یاسوج که پایتخت طبیعت ایران لقب دارد بسیار مهم و الزامی است.

,

امروز شهدای ما نیازمند نامگذاری یک خیابان و چند مجتمع و چند ورزشگاه به نام خود نیستند؛ بلکه ما هستیم که محتاج نامگذاری خیابان های خود به نام آنان هستیم تا بدانیم که این امنیت و بزرگی همه مرهون خون پاک این شهیدان است.

,

امروز مکتب شهید سردارسیمانی یک مکتب بزرگ برای جهانیان است که مسئولان ما باید با توسعه کارهای فرهنگی آن را گسترش دهند.

,

جواب سئوال اصلی که امروز در ذهن اذهان همه مردم پایتخت طبیعت ایران جاری است که چرا شورا و شهرداری یاسوج دست بر روی دست گذاشته اند و به وعده ای که خودشان اعلام کرده بودند پایبند نیستند.

,

چندی پیش حجت السلام ایرج جمال سیرت در جلسه شورای نامگذاری شهرداری یاسوج گفته بودکه پروسه تایید نامگذاری خیابان سردار شهید قاسم سلیمانی مدتی طول کشید که خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده تاییدیه نامگذاری بلوار جمهوری اسلامی را دریافت کردیم .

,

جمال سیرت ادامه داد : تابلو خیابان نیز آماده نصب است که بزودی این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت .

,

لازم به ذکر است، بعد از گذشت چندین هفته از این جلسه و این موضوع هنوز تابلویی مزین به این نام بزرگ در خیابان جمهوری شهر یاسوج نصب نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه