اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

احتکار سیمان در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

احتکار سیمان در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد
با اعلام افزایش 20درصدی قیمت سیمان در فضاهای رسانه ای و مجازی برخی از فروشندگان سیمان در شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد اقدام به احتکار سیمان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، با اعلام خبر افزایش قیمت سیمان از سوی دبیر انجمن سیمان کشور در برخی شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد برخی از عاملین فروش از توزیع و فروش سیمان خودداری می کنند تا به قیمت مصوب جدید بفروشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عبدالرضا شیخان دبیرانجمن سیمان کشور اظهار داشت: در پی افزایش قیمت تمام شده تولید سیمان، تولیدکنندگان درخواست افزایش قیمت محصولاتشان را داشتند که با در نهایت رشد ۲۰ درصدی قیمتها مصوب شد.

,

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید سیمان ۶۰ درصد افزایش یافته است، گفت: در این مرحله فعلاً مدیران شرکت های سیمانی بر سر رشد ۲۰ درصدی قیمتها توافق کردند و این مصوبه از فردا ۱۰ تیرماه اجرایی می شود. افزایش ۲۰ درصدی شامل سیمان تیپ یک می شود که در این مورد موافقت وزارت صنعت نیز جلب شده است.

,

پس از اعلام این خبر متاسفانه برخی از فروشندگان سیمان در شهرستان ها اقدام به احتکار و عدم عرضه و فروش سیمان به شهروندان کردند که با پیگیری های خبرنگار این پایگاه خبری در دو شهرستان به طور همزمان برخی از عاملین فروش سیمان موجود در انبارها را فروخته شده بیان می کنند که این ادعا باتوجه به حجم زیاد موجودی در انبار کمی با واقعیت متفاوت است.

,

حال انتظار داریم  بازرسان بازار و مسئولان در این خصوص ضمن بازدید میدانی نسبت به این تخلف صورت گرفته برخورد قاطع و قانونی را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه