اخبار داغ

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان اردبیل:

دستگاه قضاء از منابع ملی صیانت کند / درختان مناطق محروم، در مظلومیت کامل سر بریده می شوند+ عکس

دستگاه قضاء از منابع ملی صیانت کند / درختان مناطق محروم، در مظلومیت کامل سر بریده می شوند+ عکس
پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان اردبیل از مسئولان استان اردبیل در زمینه عدم رسیدگی به وضعیت محیط زیست مناطق محروم انتقاد کرد و گفت: محیط زیست در مناطق محروم مظلومانه در حال از بین رفتن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راشد پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از مسئولان استان اردبیل در زمینه عدم رسیدگی به وضعیت محیط زیست مناطق محروم انتقاد کرد و گفت: قطع بی رویه درختان بلوط در منطقه محروم ولی گردشگری میرعادل خلخال با ارّه دستی و در سکوت کامل علاوه بر از بین رفتن پوشش گیاهی این منطقه، فرصت اشتغالی را که قرار است با فعل کردن صنعت گردشگری این منطقه بوجود آید از بین می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به رها سازی زباله در این منطقه نیز انتقاد کرد و گفت: رهاسازی نخاله های ساخامانی در دل طبیعت صدمات جبران ناپذیری به اکوسیستم منطقه وارد می کند که در این زمینه ضروری است مسئولان ذیزبط با ورود جدی به این مسئله از ایجاد آسیب های بیشتر جلوگیری کنند.

,

پرستار از مقامات قضایی استان نیز خواست تا با اتخاد تصمیمات لازم اجازه ندهند محیط زیست مناطق محروم که با عدم توجه مسئولین ذی ربط مواجهه هستند بیش از این تهدید شود، چراکه این نعمت خدادادی امانتی است که باید به آیندگان تحویل داده شود.

,

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از تشکل های مردم نهاد مرتبط با محیط زیست نیز خواست تا با رصد و اطلاع رسانی به موقع در خصوص تخریب محیط زیست از وقوع فاجعه زیست محیطی جلوگیری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه