اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد

پرهیز از ورود به مباحث حاشیه ای/ اصلی ترین اقدام نجات جان بیماران کرونایی است

پرهیز از ورود به مباحث حاشیه ای/ اصلی ترین اقدام نجات جان بیماران کرونایی است
میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مباحث به وجود آمده در مورد بیمارستان تفت عنوان کرد: این بحث ها حاشیه ای است و اصل کار نجات جان بیماران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا میر جلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا اعلام کرد: همه کادر درمان در تلاش هستند و برای  کمک به مبتلایان کرونا تلاش می‌کنند. انشالله بیمارستان های استان با حداکثر توان کمک می کنند تا تمام بیماران استان را پوشش دهیم و در این آزمون سر بلند شویم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد عنوان کرد: تا کنون حتی یک بیمار کرونایی در بخش عادی بیمارستان تفت بستری نشده و فقط تختهای آی سی یو مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین از ابتدای شیوع کروناتمام بیماران تفتی به مرکز استان اعزام شده اند.

,

این مقام مسئول گفت: تا جایی که در توان ما بوده بیمارستان تفت را تجهیز کرده ایم. به خصوص از اسفندماه که  کار تجهیز آی سی یو و بخش ها را شدت بخشیدیم. 

,

وی ادامه داد: با این وجود بیمارستان‌های دیگر را در یزد فعال کرده ایم. انشاالله اصلاً مجبور نشویم بیماری را به جای دیگر اعزام کنیم. 

,

میرجلیلی ابراز داشت: این بحث ها حاشیه ای است و اصل کار کمک به بیماران و نجات جان بیماران است. تمام تلاش ما این است  که حتی یک مریض از نظر ارائه خدمات درمانی به مشکل برنخورد. امروز همه همکاران ما بستری شدند تا بخش های دیگر را در استان راه اندازی کنیم تا هیچ مریضی حتی یک ساعت منتظر تخت نباشد. خوشبختانه بیمارستان افشار نیز به کمک آمده و قرار است بیمارستان شهدای کارگر نیز به این بحث کمک کند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه