اخبار داغ

رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی لرستان:

۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند
بیرانوند گفت: 18 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان که در وضعیت سفید باشند، برای ارائه خدمت اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به منظور استمرار و تقویت حرکت‌های جهادی، امسال نیز اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق سفید برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی اردوهای جهادی امسال، علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی بحث فعالیت‌های آموزشی است و با توجه به اینکه مناطقی وجود دارد که از اینترنت و آموزش مجازی محروم بوده‌اند لزوم فعالیت آموزشی در این مناطق بیشتر است.

,

رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی لرستان از اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد و عنوان کرد: این گروه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت سفید بودن مناطق به لحاظ کرونا از ۲۰ تیرماه تا ۱۵ شهریور در این مناطق خدمت‌رسانی کنند.

,

وی مهمترین هدف حرکت‌های جهادی دانشجویی را بحث مسئله محور برشمرد و گفت: گروه‌ها قبل از اعزام به منطقه یک مسئله را به عنوان مسئله اصلی منطقه هدف شناسایی می‌کنند و در راستای حل آن مسئله اقدام می‌کنند.

,

بیرانوند بیان کرد: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی است که دانشجویان در فراغت تابستان با حضور در مناطق محروم خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را ارائه می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه