اخبار داغ

تبلیغ غیرقانونی واحد صنفی در نامه اداری؛

آموزش و پرورش روی ریل تبعیض/ نامه‌های اداری آگهی‌ تبلیغ شده‌اند

آموزش و پرورش روی ریل تبعیض/ نامه‌های اداری آگهی‌ تبلیغ شده‌اند
تبلیغ یکی از واحدهای صنفی عکاسی به منظور مراجعه دانش‌آموزان در نامه‌های اداری آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه موجب واکنش اتحادیه عکاسان به این ماجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه طی روزهای اخیر نامه‌ای به منظور تشویق دانش‌آموزان برای مراجعه به یکی از واحدهای عکاسی سطح شهر ارسال کرده و دستور تبلیغ این واحد عکاسی در تمام مدارس زیر پوشش این ناحیه را صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

هرچند در متن نامه، تخفیف‌ها با عنوان «حمایتی» نام برده شده ولی واکنش رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ارومیه به این ماجرا و نامه‌نگاری با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی باعث شده تا این اداره کل طی نامه‌ای دستور توقف تبلیغ واحد صنفی را صادر کند.

,

«رسول سلیقه» رئیس اتجادیه عکاسان و فیلمبرداران ارومیه در گفت و گو با اروم‌نیوز، اظهار داشت: این نامه به معنای تضییع حقوق صنوف تحت پوشش اتحادیه بوده و موجب ایجاد فضای رانت می‌شود.

,

وی، معتقد است که چنین تبلیغاتی با وجود مستقر بودن واحدهای عکاسی در مجاورت بسیاری از مدارس سطح شهر می‌تواند موجب تحمیل هزینه اضافی به خانواده‌ها و نیز بدتر شدن وضعیت واحدهای صنفی در ایام کرونایی شود.

,

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ارومیه، با اشاره به نامه‌نگاری انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص، عنوان کرد: اداره کل طی نامه‌ای به آموزش و پرورش ناحیه ۲ دستور لغو این وضعیت و جلوگیری از تبلیغ واحد صنفی در مدارس را کرده ولی هنوز در این زمینه اقدامی نشده است.

,

با شرایط موجود و مخالفت‌های صورت پذیرفته، به نظر می‌رسد اصرار آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه بر ادامه روند اشتباه خود موجب متضرر شدن چندین واحد صنفی و نیز آغاز راهی نادرست و اشتباه در مدارس و در میان ادارات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه