اخبار داغ

دستور آیت الله رئیسی برای بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز حادثه انفجار سینا

دستور آیت الله رئیسی برای بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز حادثه انفجار سینا
آیت الله رییسی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله رییسی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن این پیام به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
انالله و انا الیه راجعون
,
 
,
مصیبت جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در فاجعه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران باعث تاسف، تاثر و تالم خاطر شد.
,
 
,
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
,
 
,
لازم است دادستان محترم تهران در ادامه اقدامات اولیه‌ای که انجام داده اند، نسبت به بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه در اسرع وقت اقدام و ضمن رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار نتیجه اقدامات را مستمرا به اینجانب گزارش نمایند.
,
 
,
سید ابراهیم رییسی
,
رییس قوه قضاییه
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه