اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح زاگرس:

حقوق بشر در خود جامعه آمریکا رعایت نمی شود/نوع برخورد با معترضان نمونه ای از حقوق بشر امریکایی است

حقوق بشر در خود جامعه آمریکا رعایت نمی شود/نوع برخورد با معترضان نمونه ای از حقوق بشر امریکایی است
مهدی زروندی گفت: حضور غیر قانونی در سوریه و اشغال افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم از مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکایی هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی زروندی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص حقوق بشر آمریکایی گفت؛ موضوع حقوق بشر در خود جامعه آمریکا رعایت نمی شود، و این  آشفتگی و بی نظمی فعلی  به دلیل همین موضوع در این کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

زروندی عنوان کرد:  امروز در آمریکا عدالت در خصوص سیاهپوستان، چینی تبارها و همچنین دیگر نژاد ها وجود ندارد این موضوعات مصداق عینی نقض حقوق بشر در این کشور است.

,

مهدی زروندی تاکید کرد:  مردمان در مقابل ادعای آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در کشورهای دیگر و اشغال آن کشورها، موضع گرفته اند، زیرا دریافته اند حضور نظامی آمریکا در آن کشور ها مصداق نقض حقوق بشر است.

,

دکترای جریان شناسی سیاسی گفت: رفتار آمریکایی ها در برخورد با اعتراضات این کشور و همچنین برخورد با رنگین پوستان نمونه بارز حقوق بشر در این کشور است.

,

 وی افزود: در شرایط فعلی حضور غیر قانونی در سوریه و اشغال افغانستان و حضور نظامی در عراق به بهانه مبارزه با تروریسم از دیگر مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه