اخبار داغ

کارشناس مسائل:

مجاهدت ضد سرمایه‌داری انقلاب اسلامی نقاب حقوق بشری آمریکایی را برداشته است

مجاهدت ضد سرمایه‌داری انقلاب اسلامی نقاب حقوق بشری آمریکایی را برداشته است
عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به مبازه با سیاست های سلطه طلبانه آمریکا، گفت: مجاهدت ضد سرمایه داری انقلاب اسلامی نقاب حقوق بشری آمریکایی را آشکار و برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الا سلام و المسلمین علی ذو علم در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در رابطه با حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز تشت رسوایی آمریکا بر همه بام ها برافراشته شده است، در خود آمریکا  رسوایی نظام استبدادی سرمایه داری مبتنی بر سلطه خود  را نشان داده و مظلوم ترین مردم در شرایط فعلی، خود مردم آمریکا هستند و هیچ راه نجاتی در ظاهر بر آنها متصور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: اگر روزی در جامعه آمریکا حقوق بشر آمریکا چهره ای ظاهری را نشان می داد، اما بقیه نقاط جهان قربانی نقض حقوق بشر، نقض آزادی بیان شده و امروز این فجایع در جامعه آمریکا رخ می دهد که سرکوب اعتراضات مردمی در این کشور مصداق بارز آن است.

,

کارشناس مسائل غرب در ادامه بیان داشت: تا حدود نیم قرن گذشته نظام سلطه و سرمایه داری آمریکا توانسته بود یک چهره و نقاب زیبا را حفظ کند، اما با مبارزات آزادی خواهان در نقاط مختلف جهان خصوصا مجاهدت ضد سلطه انقلاب اسلامی، نقاب و ادعای حقوق بشری این کشور کنار رفته و هیچ انسان منصف و آگاهی نسبت به جوهره استبدادای و ظالمانه غرب تردیدی ندارند، هرچند افرادی هستند که  با ساده لوحی تصور  دارند در نظام غرب راهی برای پیشرفت وجود دارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین ذو علم گفت: آگاهی و بصیرت که در قشر گسترده ای از جامعه آمریکا و کشور های اروپایی شکل گرفته و جریان پیدا کرده است نقطه امیدی برای افشاگری بیشتر جوهره نظام سلطه و رهایی بشر امروز است.

,

عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عنوان کرد: امروز سلطه سرمایه داری  خود را در زیر پوشش پیشرفت های فناوری پنهان کرده است، اما آنچه که مهم است تفکیک و تمایز پیشرفت علم و فناوری  یعنی تلاش هایی به همت دانشمندان و اندیشمندان در سطح جهان و جهان غرب که دستاوردهای خوبی برای بشر داشته است و جنبه دوم سلطه گری نظام سرمایه داری خشن و مبتنی بر ظلم و تبعیض در غرب است، که این دو جنبه باید از هم دیگر تفکیک شود.

,

وی در پایان اضافه کرد: بشر امروز و فردا به دنبال این باشد که ضمن حفظ دستاوردهای علمی، با جنبه سلطه گرانه غرب مبارزه کند و درصدد ساختن یک تمدن جدید مبتنی بر اخلاق و کرامت انسان ها باشد، و بتواند دست چپاول گران بین المللی را در نظام سرمایه داری از سرنوشت مردم مظلوم جهان قطع کند، و با شکل گیری یک تمدن انسانی در سطح جهان با برجسته شدن ارزش های انسانی و اخلاقی، بتواند یک تمدن انسانی تشکیل دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه