اخبار داغ

فرماندار تبریز در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛

کاهش حق‌آبه تبریز از زرینه‌رود/ وزارت نیرو تجدید نظر کند

کاهش حق‌آبه تبریز از زرینه‌رود/ وزارت نیرو تجدید نظر کند
فرماندار تبریز در جلسه شورای اداری این شهر از کاهش سهم برداشت آب تبریز از زرینه‌رود نسبت به سال گذشته خبر داد و خواستار تجدید نظر در این رابطه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بهروز مهدوی امروز در جلسه شورای اداری تبریز با بیان اینکه اختیار تصمیم‌گیری در خصوص کرونا نداریم، اظهار داشت: تمامی تصمیمات در خصوص کرونا، محدودیت ها و دیگر موارد مرتبط در ستاد ملی و استانی اتخاذ می‌شود و فرمانداری اختیاری ندارد. برخی اقدامات انجام گرفته برای مبارزه با کرونا در تبریز، داد عده‌ای را در سایر استان ها درآورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی در رابطه با مشکل قطعی و افت فشار آب در تبریز، خواستار تجدیدنظر وزارت نیرو در سهم آب این شهر از زرینه‌رود شد و افزود: کاهش سهم تبریز در برداشت از زرینه رود نسبت به سال گذشته جای سوال اساسی دارد و باید نسبت به این موضوع تجدید نظر صورت گیرد.
,
 
,
فرماندار تبریز تاکید کرد: کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد و باید در این شرایط دشوار در کنار مردم باشیم. افزایش قیمت‌ها در جامعه بسیار افسار گسیخته است و نظارت دقیق مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
,
 
,
مهدوی خطاب به اعضای شورای شهر اعلام کرد: قانون از ورود شورای شهر به امور اجرایی جلوگیری کرده است و اعضای شورا باید در حیطه وظایف خود ورود کنند. 
,
 
,
وی در رابطه با افزایش تجمعات و حضور مردم در معابر همزمان با گسترش کرونا در تبریز خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک را در اتوبوس و اماکن سرپوشیده اجباری کرد‌ایم و از شهرداری برای ارایه ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار درخواست کمک می کنیم.
,
 
,
فرماندار تبریز خواستار تسهیل امور در مراجعات مردمی به ادارات شد و اضافه کرد: اگر هر سازمانی وظیفه ذاتی خود را انجام دهد، دیگر به تاکید و پیگیری نیازی نخواهیم داشت. در مواقع بحرانی و اضطراری مسئولان اداری باید در دسترس بوده و امور را پیگیری کنند.
,
 
,
مهدوی از کاهش تجمعات کارگری به پایینترین حد ممکن خبر داد و افزود: مقرر کردیم تجمعات در محل کارخانه با حضور مسئولان مربوطه انجام شود. متاسفانه از تبدیل وضعیت به استخدام رسمی یاد می‌شود و این مسئله بروز مشکلاتی را ایجاد می‌کند، نباید در اذهان عمومی ابهامی ایجاد کنیم.
,
 
,
وی همچنین خواستار جدی گرفتن مسائل ایمنی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف شد تا از بروز فاجعه کلینیک تهران در شهر اولین‌ها جلوگیری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه