اخبار داغ

رئیس کمیته امداد کشور:

امسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان فارس پیش بینی شده است

امسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان فارس پیش بینی شده است
بختیاری گفت: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان فارس پیش بینی شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شیرازه، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور امروز در همایش "شکوه کرامت" و تجلیل از خیرین مسکن ساز فارس با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب احمد ابن موسی(ع) یکی از شخصیت استثنایی بین امام زادگان است. خوشا به حال شما شیرازی ها که در کنار برادر امام رئوف قرار دارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با تشریح مهربانی خیرین اظهار داشت: زبان از فعالیت های خیرین در یاری رسانی به همنوعان شان قاصر است و هر چه داریم از برکات ائمه اطهار (ع) و عنایات ویژه خداوند است. استان فارس در عرصه خدمت پیشرو بوده است و وحدتی که در این استان حول محور نماینده ولی فقیه در استان فارس وجود دارد ایران همدل رقم خورده است و بزرگترین تحول در این ماه مبارک رمضان شاهد بود.
,
 
,
رئیس کمیته امداد کشور اذعان داشت: رزمایش گسترده همدلی و مواسات که رهبری آن را آغاز کردند، انقلابی به وجود آورد که دنیا مات و مبهوت ماند. مشکلات کرونا محدودیت های جدی ایجاد کرد و خیلی از مشاغل تعطیل شدند، اما در عین حال ید الله مع اجماعه در این جا انجام شد.
,
 
,
وی با اشاره به رونق کار ها در استان فارس تاکید کرد:  کمیته امداد دو قشر را مادام العمر حمایت می کنیم، یکی  سالمندان و دیگری صعب العلاج ها هستند و بقیه باید زمینه کار و اشتغال داشته باشند.
,
 
,
بختیاری با عنوان اینکه ماموریت کمیته امداد امام خمینی (ره) حول محور توانمند سازی مددجویان است بیان کرد: جایگاه کمیته امداد در نظام مقدس اسلامی بال مهربانی است. حدود ۸۰ هزار دانشجو از خانواده مددجو داریم که یتیم هستند و هزار نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند.
,
بختیاری تصریح کرد: در سبدی که به محرومان ارائه می دهیم جایگاه مسکن بسیار مهمی دارد و اگر امروز هزار نفر به خانه می روند و وقتی یتیم دعا می کنند خیلی برای خیرین اثر بخش است.
,
 
,
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به کمک های مردم در رزمایش مواسات و همدلی افزود: در ماه مبارک رمضان مردم ۵۴۰ میلیارد تومان جهت اطعام مهدوی کمک کردند و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد که نشان دهنده عمق ارادت مردم به خداوند سبحان و اسلام است.
,
 
,
به گفته رئیس کمیته امداد کشور مسکن، اشتغال و فرهنگ سازی از اهداف توانمند سازی مددجویان است.
,
 
,
بختیاری با عنوان اینکه سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۲ هزار شغل در استان فارس واگذاری شده است اظهار داشت:  امسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت اشتغال ۲۲ هزار نفر از مددجویان فارس پیش بینی شده است و مایه افتخار است که یتیم هایی با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اکنون با تلاش کارآفرین شده اند و به خیرین پیوستند.
,
 
,
وی با اشاره به مجاهدت های مدافعان سلامت گفت: ایران جز بهترین کشور هایی است که توانست با موفقیت در مقابله با کرونا فعالیت خوبی داشته باشد.
,
 
,
این مقام مسئول خطاب به نمایندگان مجلس گفت: من در پاسخ به سوالات مردم می گویم، ما امید به مجلس یازدهم بسته ایم و امیدوارم ایران با همدلی مسئولین و مردم در مسیر پیشرفت گام های موثری بردارد.
,
 
,
وی با اشاره به اهدا ۱۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان مددجو فارس گفت: برای واگذاری جهیزیه،  بر حرمت گذاری و حفظ کرامت مددجویان سعی شده است و ارزش هر سری از این جهیزیه ها ۱۲ میلیون تومان می باشد.
,
 
,
بختیاری با تشریح تاثیر اشتغال خانگی برای مددجویان کمیته امداد تاکید کرد: اگر اشتغال خانگی را به کمیته امداد واگذاری شود، می توانیم اقتصاد مقاومتی را در این عرصه پیاده کنیم.
,
 
,
رئیس کمیته امداد کشور از اصحاب رسانه بابت اطلاع رسانی و کمک به کمیته امداد جهت ترویج کار های خِیر تشکر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه