اخبار داغ

با حضور معاون وزیر صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری از ۲ مدرسه خیرساز در شهر کرمان

افتتاح و بهره برداری از ۲ مدرسه خیرساز در شهر کرمان
سید محمد واعظی نژاد از افتتاح و بهره برداری ۲ پروژه مدرسه خیر ساز در شهر کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز آئین افتتاح ۲ باب مدرسه خیری در شهر کرمان با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این آئین اظهار کرد: این ۲ پروژه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و در راستای اجرای طرح آجر با آجر و عملیاتی سازی سیاست های بسته تحولی مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در کرمان به بهره برداری رسید و تحویل آموزش و پرورش داده شد.

,

وی از عمل خداپسندانه و انسان دوستانه خیر نیکوکار مهندس تفرشی و نماینده ایشان محمدعلی کارنما در مشارکت ساخت مدرسه مسکن مهر شهرک شهید مطهری تقدیر کرد و افزود: این پروژه ابتدای سال ۹۷ شروع شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیر نیکوکار به اتمام رسیده است.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ابراز کرد: پروژه مدرسه مسکن مهر شهرک شهید مطهری با ۱۲ کلاس درس، هزار و ۹۴۷ متر مربع زیربنای آموزشی، ۳۵۰ متر مربع حصار کشی ۵۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۶۰ متر مربع سرایداری، ۵۰ متر مربع سرویس بهداشتی و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ متر مربعی نیز بهره می برد.

,

واعظی نژاد در رابطه با پروژه مدرسه سازی خیری بقیه الله یادآور شد: خانواده معظم شهید عارف، محمدحسین یوسف الهی به یاد این شهید والا مقام در ساخت این مدرسه مشارکت کردند و ما توانستیم به همت این عزیزان در مرکز شهر کرمان در خیابان جهاد یک باب دبستان ۶ کلاسه استاندارد، بزرگ و مجهز را بسازیم.

,

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از سویی خانواده معظم شهید یوسف الهی نام این مدرسه بقیه الله(عج) انتخاب شده است، تصریح کرد: این مدرسه با ۶ کلاس درس با داشتن کارگاه و آزمایشگاه، با دارا بودن هزار و ۴۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی در ۴ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه