اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

تورهای گردشگری اجازه ورود به استان زنجان را ندارند

تورهای گردشگری اجازه ورود به استان زنجان را ندارند
امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ توری اجازه ورود به استان زنجان را به دلیل تشدید انتشار ویروس کرونا، ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا و اعلام وضعیت اضطراری، بازدیدها و نظارت و سرکشی‌های از تاسیسات گردشگری افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: بازرسی‌های لازم از تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجموعه‌های گردشگری، اقامتگاه‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و مجتمع‌های بین راهی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

,

این مسئول یادآور شد: با شیوع دوباره ویروس کرونا، بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان زنجان، از پنجم تیرماه فعالیت تورهای ورودی به استان زنجان ممنوع شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بر اساس مصوبه ستاد کرونای کشور هتل‌ها بازگشایی شده است اما نظارت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام می‌شود.

,

ارجمند تصریح کرد: دو مجموعه تاسیسات گردشگری و صنایع دستی با انتشار ویروس کرونا ضربات سنگینی را تحمل کردند و تاسیسات گردشگری در دو ماه ابتدای انتشار این ویروس فعالیت نداشتند که به شدت متضرر شدند.

,

وی گفت: 40 میلیارد تومان خسارت در مجموع به تاسیسات گردشگری استان زنجان با انتشار ویروس کرونا، وارد آمد که حمایت‌های لازم از این قشر می‌شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه