اخبار داغ

شهریاری:

اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی به ستاد ملی ارائه شد/ قطع زنجیره بیماری نیازمند همکاری مردم و مسئولان است

اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی به ستاد ملی ارائه شد/ قطع زنجیره بیماری نیازمند همکاری مردم و مسئولان است
استاندار آذربایجان‌غربی، از ارائه درخواستی مبنی بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خبر داد و از مردم برای همکاری بیشتر در زمینه مبارزه با کرونا دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه در جلسه استانی مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش روند شیوع بیماری کرونا در سطح آذربایجان‌غربی هستیم و با وضعیت فعلی در هفته‌های آینده نیز احتمال افزایش این روند وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: با توجه به شرایط موجود، درخواست اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی را داده‌ایم و در صورت تایید و تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا این محدودیت‌ها را به مرحله اجرا در‌می‌آوریم.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه افزایش بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده بود، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تنها را مقابله با افزایش مبتلایان است که این امر نیازمند همکاری مردم و مسئولان است.

,

وی، همچنین بیان داشت: برای اینکه بتوانیم در امر قطع زنجیره کرونا موفق باشیم باید مردم نسبت به اجرای پروتکل‌های ابلاغی اقدام کنند چراکه در غیر این صورت نمی‌‌توان به چنین چیزی اندیشید.

,

شهریاری، خطاب به مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در راستای تامین ماسک و جلوگیری از مشکلات احتمالی باید چاره‌اندیشی شود و ماسک با قیمت ارزان و به میزان لازم در استان توزیع شود.

,

وی، در خصوص ضعف اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا هم عنوان کرد: در این زمینه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتباری تخصیص دهد تا موارد لازم به منظور تبلیغات و اطلاع‌رسانی کرونا فراهم شود.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی خواست تا نسبت به رعایت دستوالعمل‌ها به ویژه استفاده از ماسک در محیط‌های اداری اقدام لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه