اخبار داغ

یادداشت؛

دل ضعفه های عاشقان مذاکره نشانگر اعتیاد به گدایی از آمریکا

دل ضعفه های عاشقان مذاکره نشانگر اعتیاد به گدایی از آمریکا
اعترافات امثال زم و تحرکات تکمیلی امثال تاجزاده و خوئینی ها دلالت روشنی بر تلاش مذبوخانه دشمن و دل ضعفه های عاشقان مذاکره نشانگر اعتیادشان به گدایی از دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن شاهبختی، کارشناس مسائل سیاسی همزمان با روز حقوق بشر آمریکایی در یادداشتی برای تیتریک، نوشت؛ آمریکا علاوه بر کشتار، اشغال کشورها، غارت و حمایت از دیکاتورها، عقاید ملتها را منحرف و سپس به تمسخر می گیرد یا نخبگانشان را می رباید اما اصلی ترین جنایت آمریکا و در مجموع تمدن شیطانی-صهیونیستی غرب در حق بشر، شناخت و تبیین ناقص از بشر و نگاهی کاریکاتوری و مثله شده به برترین خلقت عالم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وقتی بشر، در تمدن پسارنسانس، بجای موجود روبه تعالی خداجو، دوپای لذتجوی برتری طلب دیده شود لاجرم حقوقی که برای او تعریف می شود و همچنین نحوه پیگیری آن تفاوت خواهد کرد و ناگزیر، بشر سفید اروپآمریکایی از دیگر همنوعان خود بشرتر است و می تواند سایرین را بنام استعمار، استثمار کند.
,
 
,
بکشد یا به بردگی بگیرد، و اگر سر فرازد که چرا چنین می کنید سرکوب کند.معلوم است که تربیت یافتگان فرهنگ و تمدن جهنمی، بهشتی ها را تحمل نکنند و در انفجار خشم و کینه شان 72 قطعه کنند یا حاج قاسم ها را در آتش حقد و حسدشان بسوزانند.
,
 
,
پس خشت اول را شیطان در تفکر و معرفت غربیان کج نهاد و نهایتا این شد که می بینیم، بنای "کج به اوج رفته ای" بنام تمدن شکوهمند!!! غرب در حال فروریزی است و این ریزش، بلاشک هرلحظه شدت بیشتری خواهدگرفت.
,
 
,
دیگر هیچ ضمنی قادر به نگهداری این پیکره سنگین و جویده شده بواسطه موریانه ی کج فهمی و کج فکری نیست. شیطان کار خود را کرده و اینک فقط همتش این است که با فروریزی تمدن غربیان تمام بشریت را در آوار آن دفن کند و انتقام تاریخی خود را از بنی آدم بگیرد.
,
 
,
پس تلاش جبهه مقابل (خاورمیانه یا جهان عرب و اسلام و یا حتی واقعی تر و گسترده تر جبهه مستضعفان عالم ) باید معطوف به این باشد که حتی الامکان، حساب خود را از امپراطوری روبه زوال جدا کند و طرح نوی خود را هرچه سریعتر به سامان رساند تا جایگزین موفقی برای ابرقدرت پیر در نظم نوین پساغرب باشد. و این مهم، فقط و فقط از عهده ایران برمی آید، ایران اسلامی بزرگ و روبه تعالی.
 
,
,
البته جبهه استکبار در این میان بیکار نمی نشیند، بهترین راه مقابله با شیرجوان بیدارشده و درحال غرش، ضربه از درون است. اینجاست که نقش منافقان و نفوذیها پررنگ می شود. بنای مستحکم نظام اسلامی را از بیرون آزموده اند، هرچه زدند به دژ پولادین و در بسته خورد باید نقبی به درون بزنند و اعتماد ملت را بجوند.
,
 
,
اعترافات امثال زم و تحرکات تکمیلی امثال تاجزاده و خوئینی ها دلالت روشنی بر تلاش مذبوخانه دشمن است و دل ضعفه های عاشقان مذاکره نشانگر اعتیادشان به گدایی از دشمن است.
,
 
,
جنگ اراده ها هر روز به لحظه ی سرنوشت نزدیکتر می شود، مانند مچ اندازی است،هرچه به پایان نزدیکتر می شود دشوارتر می شود اما شوق انگیزتر. حس امید و مقاومت، هر چه بیشتر باید در ملت دمیده شود.
,
 
,
در جنگ تمدنی موجود، حساسترین لحظات آخرین لحظات است و همچنین سخت ترین و پرفشار ترین لحظات، بایستیم و مقاومت کنیم ناگهان ورق برمی گردد،  ترک های افتاده در بدنه استکبار کار خود را میکند، سد شیطانی در برابر رشد ملتها ناگهان فرومیریزدو ان مع العسر یسرا.
,
 
,
به عینه در برابر چشمانمان رخ می نماید. فقط باید گامهای نهایی را با دقت و مراقبت برداریم. از منافقان غافل نشویم، در دام مذاکره نیفتیم و البته ضعیفترها را دریابیم تا در راه نمانند. توقف نکنیم، قله در دسترس است.  
,


 
,
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه