اخبار داغ

رئیس شورای اجرایی خانه احزاب گلستان:

نامه نگاریهای اخیر اصلاح طلبان آدرس غلط دادن به جامعه است/ انگشت اتهام به سمت دیگران گرفتن بی اخلاقی است

نامه نگاریهای اخیر اصلاح طلبان آدرس غلط دادن به جامعه است/ انگشت اتهام به سمت دیگران گرفتن بی اخلاقی است
صاحب حجتی گفت: نامه نگاری اخیر یکی از سران اصلاحات با مقام معظم رهبری در شرایطی که مردم از عملکرد دولت بالاخص در حوزه اقتصادی ناراضی هستند، فرافکنی و آدرس غلط دادن به جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، صاحب حجتی رئیس شورای اجرایی خانه احزاب استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نامه نگاری اخیر یکی از سران اصلاحات با مقام معظم رهبری در شرایطی که مردم از عملکرد دولت بالاخص در حوزه اقتصادی ناراضی هستند، فرافکنی و آدرس غلط دادن به جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

حجتی در ادامه افزود: مردم ایران تجربه 8 سال دوران اصلاحات را دارند که در همان زمان اصلاح طلبان بجای خدمت به مردم فضای کشور را به سمت دوقطبی های سیاسی کاذب بردند که نتیجه آن دلزدگی و نا امیدی مردم از این جریان بود.

,

رییس خانه احزاب استان گلستان در ادامه تصریح کرد: جریان اصلاحات در شرایط فعلی بجای آنکه پاسخگوی مردم در زمینه عملکرد ضعیف این جریان در دولت و مجلس باشد؛ راه نجات خود را در ایجاد فضای شلوغ سیاسی و آدرس غلط دادن به مردم می داند. 

,

حجتی بیان داشت: ولی مردم در انتخابات اخیر نشان دادند که هوشیارتر از آنند و حنای آنان دیگر رنگی ندارد.

,

وی با توجه به شرایط نامناسب وضعیت اقتصادی مردم و نامه نگاری های اخیر بیان داشت: هدف دیگر این نامه نگاری ها تست جامعه و برآورد خروجی آن جهت انداختن بار مسئولیت 7 سال ناکارآمدی و فرار رو به جلو بوده است تا همچون گذشته با شعار نمی گذارند دولت کار کند؛ بی کفایتی خود را به جریان مقابل نسبت دهند.

,

این فعال سیاسی استان گلستان با توجه به حمایتهای مقام معظم رهبری از دولت طی 7 سال اخیر افزود: از آغاز دولت و شروع بحث برجام تا سهمیه بندی بنزین در تمام گلوگاههای حساس مقام معظم رهبری از دولت حمایتهای مثال زدنی کردند و تمام سعی ایشان این بود که طرحها و برنامه های دولت عملیاتی شود.

,

رییس خانه احزاب بحث نقادی و ایجاد فضای گفتگوهای راهبردی را از ثمرات فضای سیاسی سالم و توسعه یافته دانست و گفت: بدون شک تمام افرادی که در چهارچوب فضای سیاسی نظام در حال فعالیت هستند، حق نقد و انتقاد را دارند ولیکن اینکه در شرایطی که دغدغه اصلی مردم اقتصاد هست و مسببین آن به زعم بسیاری از کارشناسان از عملکرد ضعیف دولت نشات می گیرد، بخواهیم فضا را غبارآلود کنیم و انگشت اتهام به سمت دیگر گرفته شود بی اخلاقی سیاسی است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه