اخبار داغ

حسن‌پور به دانا خبر داد؛

ماموریت ستاد کرونا وزارت صمت به بسیج اصناف برای توزیع ماسک

ماموریت ستاد کرونا وزارت صمت به بسیج اصناف برای توزیع ماسک
رئیس سازمان بسیج اصناف از واگذاری ماموریت تهیه مواد اولیه، کنترل و توزیع ماسک سه لایه از سوی ستاد کورنا وزارت صمت به این سازمان خبر داد.
[

«غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در حاشیه مراسم رونمایی ازاولین وب سایت تخصصی عرضه ماسک کشور و تجلیل ازکارگران و تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در خصوص اقدامات این سازمان در مقابله با کرونا به خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: بسیج اصناف از ابتدای شروع کار در هیچ مقطعی از زمان مقابله با کرونا را سبک قلمداد نکرد و هر روز کارها و اقدامات خود را توسعه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بحث تولید و توزیع ماسک را مهم ترین کار سازمان بسیج اصناف برشمرد و توضیح داد: سازمان بسیج اصناف در بحث تولید و توزیع ماسک از هیچ اقدامی فروگذار نبوده است. در اردیبهشت ماه مردم فکر می‌کردند شیوع ویروس کرونا فروکش کرده، بر همین اساس بعضی برای برخی از واحدهای تولیدی مشکلاتی بوجود آمد، اما مجموعه‌هایی که بسیج اصناف در سطح کشور اداره می‌کرد مخصوصاً در تهران، تولید خود را در ظرفیت بالا نگه داشتند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف تصریح کرد: در مقطعی هم بحث تولید و فروش با اشکالاتی مواجه شد، اما هیچ وقت نگذاشتیم حتی یک چرخ تولید هم تعطیل شود، در واقع این بیانگر این است که ما آینده نگری داشتیم که این اتفاقات مثبت رقم خورد.

,

حسن‌پور با بیان این که ماسک‌هایی که در داروخانه‌ها وجود داشت بعضاً با کیفیت پایین و با قیمت بالاتر عرضه می‌شد، گفت: با راه اندازی وب سایت تخصصی عرضه ماسک کشور بازار ماسک ار می‌توان تا حدودی کنترل کرد. با راه اندازی این وب سایت مردم می توانند ماسک را با قیمت کارخانه در درب منزل شان دریافت کنند.

,

وی با اشاره به این که از شنبه استفاده از ماسک الزامی خواهد بود، افزود: بسیج اصناف آمادگی دارد بعد از اجباری شدن استفاده از ماسک، تولیدات خود را با کمترین قیمت متصور به مردم عرضه کند.

,

برنامه بسیج اصناف برای کنترل قیمت در بازار

, برنامه بسیج اصناف برای کنترل قیمت در بازار, برنامه بسیج اصناف برای کنترل قیمت در بازار,

حسن‌پور در خصوص برنامه بسیج اصناف برای کنترل قیمت بازار ماسک گفت: با راه اندازی وب سایت «با ماسک» بخث افزایش قیمت ها از بین خواهد رفت و تا حدودی قیمت بازار ماسک کنترل خواهد شد.

,

 وی افزود: برخی از واحد های توزیع ماسک، تولیدات خود را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می دادند ولی از کیفیت آن می زدند، در واقع این فریب مردم بود. یکی از خصوصیاتی که این وب سایت دارد این است که ماسک استاندارد به مردم معرفی می شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف خاطر نشان کرد: از ابتدا تا کنون بالغ بر 50 میلیون ماسک توسط کارگاه های تولیدی، صنفی و جهادی بسیج اصناف تولید شده است.

,

حسن پور در پایان گفت: ستاد کرونا وزارت صمت در جلسه روز سه شنبه گذشته تمام امور پایگاه صنفی و کارگاهی را جهت تامین مواد اولیه، کنترل و توزیع ماسک سه لایه بهداشتی را به بسیج اصناف کشور واگذار کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه