اخبار داغ

اشتغال جوانان و پرداخت حقوق کارگران دو اولویت مهم مسئولان باید باشد

اشتغال جوانان و پرداخت حقوق کارگران دو اولویت مهم مسئولان باید باشد
امام جمعه بوشهر گفت: از تمامی کارفرمایان تقاضا می‌شود که حقوق کارکنان و کارگران را به‌موقع پرداخت کنند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک میلاد امام رضا(ع) و با تأکید بر استفاده از فرصت دهه کرامت برای بهره‌برداری از آموزه‌های آن امام همام اظهار کرد: مکتب ائمه اطهار(ع) دارای آموزه‌های فراوانی برای نجات انسان در غوطه‌ور شدن در گناهان و معصیت است که باید از آموزه‌های امامان معصوم(ع) بهره جست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دوران زندگی پر فراز و نشیب امام رضا(ع) را سرفصلی برای ایجاد تحول در سیر حیات و پویایی مکتب ولایت است، تأکید کرد: الگوپذیری از امام رضا (ع)، در تمامی مراحل زندگی در راستای ولایتمداری و رسیدن به سعادت و کمال امری مهم و ضروری است.

,

امام جمعه بوشهر بیان کرد: امام رضا(ع) را مظهر کمال ایمان و تجلی الطاف بی‌پایان الهی است. امام رضا(ع) جهان اسلام در شرایط سخت و پیچیده آن روز را نجات داد و از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام پاسداری کرد.

,

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد:  بارگاه نورانی امام رضا(ع) قلب آسمانی و تپنده ایران اسلامی است. از خادمان بارگاه امام رضا(ع) که در استان بوشهر حضور دارند و همه برگزارکنندگان جشن زیر سایه خورشید در استان قدردانی می‌شود.

,

وی، با اشاره به وضعیت قرمز و خطرناک استان بوشهر در بیماری کرونا، عنوان کرد: در این راستا می‌طلبد که مسئولان در عرصه مدیریتِ مهار و کنترل ویروس کرونا دقت و مجاهدت بیشتری و مردم نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دقیقاً عملی و به دیگران نیز توصیه کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، ضمن اشاره به اینکه بی‌تردید در صورت عدم مدیریت و مراعات، شاهد شیوع گسترده بیماری و فوت مردم عزیز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: صمیمانه از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی می‌شود و از گروه‌های جهادی و مردمی تقاضا می‌شود با تهیه ماسک‌های مناسب به مردم یاری رسانند.

امام جمعه بوشهر، با تأکید بر پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان و کارگران افزود: از تمامی کارفرمایان تقاضا می‌شود که حقوق کارکنان و کارگران را به‌موقع پرداخت کنند که در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.

,
,
,

آیت‌الله صفایی بوشهری، اشتغال جوانان و حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم باید الویت اصلی باشد، بیان کرد: تسریع در احداث راه آهن و تأمین آب شرب استان و مهار بیماری کرونا از مهم‌ترین مسائل روز استان است که امیدوارم مسئولان برای حل آن در تأمین اعتبارات لازم و مدیریت جهادی آن موفق باشند.

,

وی، با تبریک ۱۴ تیر ماه‌روز قلم و بزرگداشت اصحاب نویسندگی به تلاشگران فرهنگ و ادب، یاد و خاطره شهدای این حوزه به‌ویژه شهید آوینی و امام شهدا را گرامی داشت.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه