اخبار داغ

عضو شورای شهر جنگل رشتخوار:

مسیر «جنگل» رشتخوار در حد جاده روستایی است

مسیر «جنگل» رشتخوار در حد جاده روستایی است
یعقوبی گفت: مسیر جاده‌ای بخش جنگل در حد و اندازه جاده روستایی است، مردم خواستار توجه ویژه مسئولان در بحث حوزه راه در بخش جنگل رشتخوار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبی عضو شورای شهر جنگل رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس، گفت: با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه سنگین در مسیر جاده ای بخش جنگل رشتخوار، تلفات جاده‌ای و ... اما متاسفانه این مسیر همچنان در حد جاده روستایی باقی مانده است، مردم جنگل خواستار توجه ویژه مسئولان در بحث حوزه راه در این بخش از شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


یعقوبی با تاکید بر اینکه مشکل تامین آب شرب هر ساله یکی از معضلات مردم در منطقه و بخش جنگل است، گفت: مشکل اب در منطقه جنگل هر ساله با فصل گرما آغاز می شود، که معضلات زیادی را برای مردم در این بخش به وجود، اورده است، برای رفع مشکل اب شرب نیازمند رسیدگی و توجه نماینده محترم در این بخش از شهرستان هستیم.

این عضو شورای شهر جنگل در ادامه گفت: تامین کود کشاورزان با توجه به اینکه شغل اغلب مردم در این بخش کشاورزی است از دیگر مشکلات مردم در جنگل است، کشت پنبه، پسته از مهمترین محصولات در بخش جنگل رشتخوار است، که کمبود و نبود کود مورد نیاز بخش کشاورزی کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.

وی همجنین در رابطه با مشکلات حوزه بهداشت در این بخش از شهرستان رشتخوار گفت: پیشرفت پایین در ساخت مرکز بهداشت و درمان و نبود پزشک متخصص و ...  از دیگر خواسته های مردم در بخش جنگل است، که نیازمند توجه مسئولان است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه