اخبار داغ

ایستگاه بیست و سوم؛

جدال حفظ امید و تکاپو برای ماندن

جدال حفظ امید و تکاپو برای ماندن
تیم فوتبال سپاهان در ادامه بازی‌های لیگ برتر در حالی روز یکشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی مهمان سایپا خواهد بود و در صورت عدم دستیابی به سه امتیاز این بازی، ممکن است تا جایگاه پنجم جدول سقوط کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ تیم فوتبال سپاهان در ادامه بازی‌های لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی مهمان سایپا خواهد بود، در این بازی سایپا در غیاب محمدرضا سلیمانی، گلزن اصلی خود مقابل سپاهان به میدان می‌رود، محسن مسلمان تنها بازیکن مصدوم سپاهان مقابل سایپا بوده و زردپوشان اصفهانی بازیکن محروم و یا مصدوم دیگری ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طلایی‌پوشان در این بازی تلاش می‌کنند، سه امتیاز دشت و فاصله خود را با صدر حفظ کنند و از طرفی جایگاه دوم خود را با توجه به فشردگی جایگاه تیم های بالای جدول نگه دارند؛ سپاهان در صورتی که نتواند در این بازی سه امتیاز کسب کند، حتی ممکن است تا جایگاه پنجم جدول سقوط کند از این رو برد در این بازی برای سپاهان بسیار اهمیت خواهد داشت.

,

در مقابل سایپا هم تلاش می‌کند از انتهای جدول فاصله بگیرد و خود را به ساحل امن برساند، این تیم در حال حاضر 20 امتیازی است و فقط 5 امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد، از این رو سه امتیاز این بازی برای سایپا نیز اهمیت فراوان داشته و به حساسیت این بازی بیش‌تر از پیش می‌افزاید.

,

تیم سپاهان در حالی به مصاف سایپا خواهد رفت که در 7 بازی آخر خود مقابل این تیم شکست نخورده و آخرین باخت زردپوشان اصفهانی مقابل نارنجی‌پوشان سایپا مربوط به بازی برگشت این 2 تیم در لیگ پانزدهم است.

,

این 2 تیم در تاریخ بازی‌های لیگ برتر خود، 37 بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سپاهان با 15 برد عملکرد بهتری نسبت به حریف خودش داشته است. در 9 مسابقه هم تیم سایپا تیم برتر بوده و 13 مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است.

,

سپاهان در ادامه لیگ نیز بازی های سختی پیش رو دارد، که در تلاش است، امتیاز از دست ندهد و با روحیه ای خوب علاوه بر کسب سهمیه آسیایی، خود را به فینال جام حذفی برساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه