اخبار داغ

فرماندار زنجان:

اجباری‌شدن استفاده از ماسک در معابر عمومی از فردا/ اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند

اجباری‌شدن استفاده از ماسک در معابر عمومی از فردا/ اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند
رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: با توجه به رسیدن زنجان به وضعیت هشدار در زمینه انتشار ویروس کرونا، استفاده از ماسک در معابر عمومی از فردا در زنجان اجباری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت زنجان در زمینه انتشار ویروس کرونا، به وضعیت هشدار رسیده است و بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک از فردا، 15 تیرماه در زنجان اجباری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,
وی با بیان اینکه استفاده از ماسک از هفته گذشته در گام نخست توسط پرسنل ادارات اجباری شده است، افزود: در مرحله دوم مراجعان به ادارات نیز ملزم به استفاده از ماسک شدند.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: شرایط استان از مرز هشدار گذشته است و شهر زنجان نیز دارای وضعیت قرمز در زمینه انتشار ویروس کرونا است و به همین دلیل تاکید شده است تا از برگزاری مراسم‌های تجمعی جلوگیری شود.
,
 
,
فرماندار زنجان با بیان اینکه با برگزارکنندگان مراسم‌های تجمعی از جمله عروسی و عزا و دورهمی در زنجان برخورد می‌شود، افزود: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.
,
 
,
عسگری با اشاره به اینکه برخی از برگزار کنندگان مراسم‌های تجمعی به دادسرا معرفی شده‌اند، افزود: همه مجموعه‌های مجاز باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
,
 
,
وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از اولویت شهرستان بوده و اگر اصناف و مجموعه‌های صنفی مجاز، پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد کرونای استان را رعایت کنند، شرایط بهتر می‌شود.
,
 
,
این مسئول دلیل افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 را در زنجان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بی‌توجهی مردم و حضور در محافل، مراسم‌ها،عروسی، دید و بازدید و میهمانی عنوان کرد و گفت: در این حوزه میزان کنترل‌ها افزایش یافته و برخوردهای لازم انجام می‌شود.
,
 
,
 فرماندار زنجان از افزایش محدودیت‌ها در برخی صنوف درصورت ایجاد شرایط جدید خبرداد و گفت: با بررسی شرایط، قبل از حاد شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود.
,
 
,
عسگری بیان داشت: مجموعه تحلیل‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و بررسی شهرستانی نشان می‌دهد که اگر ضوابط و پروتکل‌های ابلاغی به درستی رعایت شود، شرایط سخت‌تر نمی‌شود.
,
 
,
وی برضرورت همکاری همه مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرد و افزود: با مدیریت شرایط و رعایت مردم، وضعیت جدیدی را تجربه نخواهیم کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه