اخبار داغ

در جلسه ستاد بحران کرونا مطرح شد؛

اعلام وضعیت فوق‌العاده در آمل/ تمام جلسات، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی لغو شد

اعلام وضعیت فوق‌العاده در آمل/ تمام جلسات، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی لغو شد
سیدجعفر رسولی با اشاره به اینکه روز گذشته 85 بیمار کرونایی در بیمارستان امام بستری بودند و امروز این آمار به 105 نفر رسید، گفت: وضعیت کرونا در شهرستان آمل قرمز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید جعفررسولی صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد مبارزه با بیماری کرونا در فرمانداری آمل با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان قرمز است، اظهار کرد: روز گذشته 85 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بودند و امروز این امار به 105 نفر رسید و این در حالی است که در دو سه روز گذشته 55 بیمار در این بیمارستان بستری بودند، اگر محکم نیستیم و رعایت نکنیم ادامه روند غیر قابل کنترل خواهد بود.

وی با بیان شرایط فوق العاده در آمل عنوان کرد:  در ابتدای شیوع کرونا این بیماری با سرماخوردی جزئی نشان می داد، اما امروز  تغییر شکل داده و فقط مشکل ریه نیست، که در سی تی اسکن نشان دهد، جامعه باید این حساسیت را درک کند.

فرماندار آمل تصریح کرد: اسفند ماه تعداد بیماران بیش از 300 نفر بستری بودند که هر روز کاسته می شد و در 21 خرداد به 20 نفر رسید و در یک هفته هیچ امار فوتی نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: امروز آمل مقام نخست در کرونا را دارد، وضعیت در شهرستان قرمز است و روند افزایشی داریم، مردم و مسئولین باید همگی همکاری کنند.

رسولی ادارات را ملزم به زدن ماسک و رعایت پروتکل بهداشتی بیان کرد و افزود: برای ارباب رجوع ها نیز زدن ماسک الزامی است و فاصله اجتماعی را باید رعایت کنند.

وی برگزاری هرگونه جلسات غیر ضروری، همایش ها، افتتاحیه ها، سخنرانی و برنامه های فرهنگی را لغو اعلام کرد و یاداور شد: کلاس های آموزشی مدارس تعطیل شوند و در تالارها با زدن ماسک  و رعایت فاصله اجتماعی و با این رعایت بهداشتی می‌توانند با نیم ظرفیت  فعالیت کنند.

فرماندار ویژه آمل خاطرنشان کرد: تا اصلاع ثانویی که وضعیت نارنجی یا سفید در شهرستان اعلام شود، امام جمعه ها نمازجمعه های شهرستان را تعطیل کنند و هر گونه مراسمی عزاداری ختم در مساجد ممنوع شود و فقط فرایض عبادی بپردازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه