اخبار داغ

یک مدیر مرکز فراوری مواد معدنی در البرز مطرح کرد؛

ریزش و مهاجرت نیرو از کشور به دلیل هزینه و دستمزد/ شهرک کاوش هشتگرد از نبود گاز رنج می‌برد

ریزش و مهاجرت نیرو از کشور به دلیل هزینه و دستمزد/ شهرک کاوش هشتگرد از نبود گاز رنج می‌برد
مجید وفایی فرد گفت: تحقیقات ما در زمینه مواد معدنی است اما امکانات زیر ساختی شهرک کاوش مشکلاتی دارد که یک مورد آن عدم اتصال به گاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر مرکز فراوری مواد معدنی در شهرک تحقیقاتی کاوش، پیش از ظهر امروز شنبه، در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از این مجموعه، گفت: تحقیقات ما در زمینه مواد معدنی است اما امکانات زیر ساختی شهرک کاوش مشکلاتی دارد که یک مورد آن عدم اتصال به گاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مجید وفایی فرد با اشاره به اینکه با وجود همجواری این مجموعه با خط لوله گاز، از نبود این امکان زیرساختی رنج می بریم و به واسطه فاصله با تهران و سرمای زمستان با چالش مواجه هستیم، افزود: هزینه های سهم مرکز کاوش را در سال 96 پرداخت کرده ایم اما تا کنون اتصال مجموعه به گاز ممکن نشده است.
,
 
,
وی تکمیل زنجیره مطالعات را در گرو گازرسانی دانست و اظهار داشت: هزینه های خطوط تلفن فیبر نوری هم پرداخت شده اما این درخواست هم محقق نشده است، همچنین علی رغم اینکه کارکرد مجموعه ما پژوهشی است و زیرمجموعه سازمان توسعه هستیم، بودجه ما کفاف پرداخت 30 درصد از حقوق پرسنل را می دهد.
,
 
,
وفایی فرد با اشاره به اینکه مرکز فراوری معدنی 120 پرسنل دارد اما متاسفانه به دلیل هزینه و دستمزد، طی 15 سال اخیر با ریزش مواجه بوده ایم و برخی از نیروهای متخصص ما به آمریکا و اروپا مهاجرت کرده اند، تصریح کرد: پژوهش در کشور همواره مظلوم بوده است و هزینه بالای اقلام و تجهیزات ما را با چالش روبرو کرده است.
,
 
,
وفایی فرد در خاتمه گفت: با بومی سازی برخی مشکلات را حل کرده ایم اما تامین قطعات مشکل اصلی ماست، سهم مواد معدنی از تولید ناخالص ملی 1 درصد است در حالی که در کره جنوبی این آمار به دلیل حمایت ها تا 5 درصد هم می رسد، در نتیجه اگر می خواهیم در منطقه پیشرو باشیم باید از تولیدات معدنی پشتیبانی لازم را به عمل آوریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه