اخبار داغ

‌باز هم سوء مدیریت در ورزش‌وجوانان کرمانشاه نمایان شد؛

حیف ‌و میل خیر و برکت سفر رهبری در هرسین/ یک سالن ورزشی در مناطق محروم در آستانه تخریب

حیف ‌و میل خیر و برکت سفر رهبری در هرسین/ یک سالن ورزشی در مناطق محروم در آستانه تخریب
سوء مدیریت در اداره‌کل ورزش و جوانان موجب شده تا یک سالن ورزشی که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است در آستانه تخریب قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز؛ سالن ورزشی هرسین یکی از صدها مصوبه سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری در سال 90 به استان کرمانشاه است که قرار بود کمکی به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی این منطقه محروم باشد و هدیه‌ای به جوانان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

اما سوءمدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان این روزها مشکلاتی را برای این سالن وررشی ایجاد کرده و کار به جایی رسیده که فرماندار هرسین برای پیگیری امورات این سالن ورزشی و جلوگیری از تخریب آن برای آقای مدیرکل پرحاشیه اولتیماتوم صادر می‌کند.

,

حکم تخریب و قلع و قمع این بنا در حالی صادر شده است که زمین این سالن شاکی خصوصی دارد اما سندی از این زمین ندارد و با پیگیری‌ها مشخص شد این زمین در تملک دولت است و نیازمند اقدام اداره‌کل ورزش و جوانان که ظاهرا نسبت به این حیف‌ومیل برکات سفر مقام معظم رهبری بی‌توجه است.

,

فرماندار هرسین: مدیرکل ورزش و جوانان یکماه فرصت دارد سند مالکیت را تحویل دهد

, فرماندار هرسین: مدیرکل ورزش و جوانان یکماه فرصت دارد سند مالکیت را تحویل دهد,

امیر شاه آبادی، فرماندار هرسین در خصوص مشکلات موجود در سر راه سالن ورزشی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در سال ۹۰ به دنبال سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه چند مصوبه خوب جهت محرومیت زدایی برای شهرستان هرسین در نظر گرفته شد.

,

فرماندار هرسین افزود: ساخت مجتمع فرهنگی هنری و همچنین ساخت یک سالن مسقف بلند ورزشی از مهم ترین آن مصوبات بود.

,

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ فرماندار وقت تصمیم می‌گیرد سریع این مصوبات را اجرایی کند به همین منظور شهردار و فرماندار وقت زمینی را در ضلع شمال غربی شهرستان هرسین مشخص و آنرا صورتجلسه کرده و جهت احداث در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می دهند.

,

شاه آبادی گفت: بر اساس اعتباراتی که از دفتر مقام معظم رهبری دریافت می‌شود این سالن ورزشی در مدت مناسبی آماده‌سازی شد، اما پس از آن یک نفر از اهالی شاکی می شود که این زمین در مالکیت وی است و به دنبال بازپس‌گیری زمین بود.

,

فرماندار هرسین ادامه داد: به همین منظور شهردار بر اساس قانون شهرداری ها این مهم را در دستور کار کمیسیون ماده ۱۰۰ قرار می‌دهد و سند آن را طلب می‌کند، اما هیچ کس سندی در خصوص مالکیت دولت برای این زمین ارائه نمی کند لذا بر اساس قانون و اصرار مالک زمین -که البته وی هم هیچ سندی در دست ندارد و فقط یک مدعی است- و در کمال تعجب اعضای کمیسیون ماده 100 حکم تخریب را صادر می کنند.

,

وی بیان داشت: در دوره تصدی بنده وقتی این موضوع مطرح شد در قدم ‌اول پرونده را در کمیسیون تجدیدنظر ماده ۱۰۰ متوقف کردیم و از راه و شهرسازی به صورت مکتوب درخواست اسناد مالکیتی را داشتیم و بیان کردیم در غیر اینصورت تمام افرادی که این زمین را جهت ساخت و سازی تعیین کردند به دادگاه معرفی خواهیم کرد.

,

شاه‌آبادی اظهار داشت: پس از آن راه و شهرسازی اعلام‌ کرد که اسناد مالکیت دولت در این خصوص موجود است و از آنها درخواست کردیم طی نامه ای آنرا به مدیرکل ورزش و جوانان قرار دهند تا سند را آماده کند.

,

فرماندار هرسین افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته طی سفر استاندار کرمانشاه به هرسین درخواست بنده این بود که مدیرکل ورزش و جوانان با قید فوریت و بر اساس اسناد مثبته ای که ارائه شده است سند مالکیت آنرا اخذ کند. بر اساس مصوبات این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان یکماه فرصت دارد این سند را تحویل دهد.

,

وی خاطرنشان کرد: البته این سالن از ابتدا بدون در نظر گرفتن مسائل مدیریت بحران در مسیر روان آبها ساخته شده بود که پیش از بارندگی سال ۹۸ کانال مسیر را عوض کردیم.

,

شاه‌آبادی افزود: در حال حاضر مشکل حل شده و منتظر هستیم که حوزه حقوقی ورزش و جوانان سند را دریافت کند تا در کمیته تجدید نظر پرونده مختومه شود‌ و حتی اگر مشکل حادتری بر سر راه این مسئله به وجود بیاید با پرداخت جریمه آنرا حل و فصل خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه