اخبار داغ

فرماندار آبیک قزوین:

با وجود پرداخت ۲۵ درصد مالیات استان قزوین، حمایتی از آبیک نمی‌شود

با وجود پرداخت ۲۵ درصد مالیات استان قزوین، حمایتی از آبیک نمی‌شود
شهرام احمدپور فرماندار آبیک گفت: امروز ۲۵ درصد مالیات استان را تامین می‌کنیم اما در کمک به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها حق آبیک پرداخت نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در قالب کمک مؤمنانه 10 هزار پک غذایی و معیشتی توزیع شد؛ ضمن اینکه آمادگاه آبیک در تجهیز بیمارستان دوهزار تخت‌خوابی تهران نقش داشت و 800 هزار ماسک در آمادگاه تولید و به قم و اصفهان ارسال و در آنجا توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی بیان کرد: روند تکمیل کادر پزشکی در دستور کار بیمارستان آبیک قرار دارد تا بتوانیم با تمام تجهیزات به خدمات رسانی بپردازیم.

,

فرماندار آبیک ادامه داد: وجود واحدهای تولیدی ازجمله ظرفیت‌های شهرستان است، آبیک در گذشته قطب کشاورزی بود، همچنین تمام بخش صنعتی شهرستان، ماحصل انقلاب است به طوریکه امروز صنعت آبیک در استان و کشور خوش درخشیده و رتبه اول اشتغال را دارا هستیم و جز 31 فرمانداری برتر کشور در اشتغال و تولید قرار گرفتیم.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: طی سال گذشته هزار و 836 شغل جدید در شهرستان ایجاد شد و تحقق این موضوع باوجود تحریم‌ها دارای اهمیت است.

,

وی افزود: جهش تولید در شهرستان آبیک قابلیت تحقق دارد؛ زیرا ضمن برخورداری از زیرساخت‌های مناسب، در عین تحریم‌ها سرمایه‌گذاری خارجی پررنگی داشتیم.

,

74 درصد تخم‌مرغ استان در آبیک تولید می‌شود

, 74 درصد تخم‌مرغ استان در آبیک تولید می‌شود,

احمدپور گفت: امروز 25 درصد مالیات استان را تامین می‌کنیم اما در کمک به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها حق آبیک پرداخت نمی‌شود، ما بهترین گندم را در استان تولید می‌کنیم و 27 درصد گندم استان شامل 220 هزار تن است.

,

وی اضافه کرد: همچنین از 60 هزار تن گندم استان سهمیه آبیک 36 هزار تن خریداری شده؛ اما هنگام تحویل، آرد بی‌کیفیت تحویل ما داده می‌شود.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: 12 درصد تخم‌مرغ کشور و 74 درصد تولید تخم‌مرغ استان به میزان 48 هزار تن در آبیک تولید می‌شود و چهار واحد مرغ مادر کشور در آبیک قرار دارد که این جایگاه خوبی است؛ همچنین قطب پرورش دام و طیور نیز هستیم.

,

فرماندار آبیک ادامه داد: ظرفیت توانمند بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد، معافیت مالیاتی اتفاق افتاد و این اعتماد بخش خصوصی را به همراه خواهد داشت و حرکتی است که می‌توان با استفاده از آن در جهش تولید حرکت می‌کنیم.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: جذب اعتبارات سال گذشته و اجرای پروژه‌های جدید دارای اهمیت است و مدیران باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

,

وی در پایان گفت: عملکرد پرسنل شهرستان در مجموع مناسب است؛ اما موارد نامناسبی نیز دیده شده، نباید به مردم به چشم مجرم نگاه کنیم بلکه باید در سیستم اداری به مردم احترام گذاشت؛ زیرا خدمت‌گذاری به مردم وظیفه و فلسفه وجودی ما است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه