اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی

ایجاد 3 هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 3 هزار فرصت شغلی جدید تا پایان سال‌جاری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حسین دشتی در جلسه تبیین اهداف و رویکردهای سال ۹۹ که با حضور جمعی از امدادگران حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته تا با یاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بتوانیم 3 هزار فرصت شغلی جدید را برای مددجویان تحت حمایت تا پایان سال‌جاری ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های دانش‌بنیان، افزود: با یاری خیران و نیکوکاران، بسیاری از فرزندان خانوار تحت حمایت در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند که آنها می‌توانند در عرصه اجرای طرح‌های دانش‌بنیان فعالیت چشمگیری داشته باشند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه توجه و تمرکز بر روی طرح‌های دانش‌بنیان در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، گفت: تلاش داریم ظرفیت‌های مددجویان نخبه و فارغ‌التحصیل را شناسایی کرده و آنها را به سمت اجرای طرح‌های دانش‌بنیان سوق دهیم.

,

دشتی با اعلام اینکه حمایت ویژه از طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان مددجویان مدنظر این نهاد قرار دارد، گفت: با توجه به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت و مددجویانی که دارای تخصص خاصی هستند، می‌توان راهکارهای مناسب را به آنها ارائه کرد تا در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه ۹۳ «راهبر شغلی» با کمیته امداد استان اردبیل همکاری دارند، بیان کرد: طرح راهبران شغلی برای اثر بخشی هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده، اجرا می‌شود تا به پایدارسازی اشتغال و درآمد پایدار خانوار تحت حمایت کمک کند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه رفع موانع فضای کسب‌وکار، بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان تحت حمایت از مباحث مهم در امر توانمندسازی است، تصریح کرد: کمیته امداد استان اردبیل درصدد است با ایجاد بازار کار مناسب، علاوه بر درآمد پایدار به کارآفرینی خانوار تحت حمایت نیز کمک کند.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه