اخبار داغ

آیت الله اختری در پیامی اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون پاکستانی را محکوم کرد

آیت الله اختری در پیامی اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون پاکستانی را محکوم کرد
آیت اله اختری در پیامی با محکومیت اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون پاکستانی را در رد عصمت حضرت فاطمه(س) تاکید کرد: اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام هرگونه تلاش منحرفانه برای انعکاس روایات غلط که منجر به توهین به مقام والای اهل بیت و اصحاب نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را غیر قابل قبول و محکوم می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت اله اختری در پیامی با محکومیت اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون پاکستانی را در رد عصمت حضرت فاطمه(س) تاکید کرد: اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم  السلام هرگونه تلاش منحرفانه برای انعکاس روایات غلط که منجر به توهین به مقام والای اهل بیت و اصحاب نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را غیر قابل قبول و محکوم می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 در این پیام آمده است:
,  در این پیام آمده است:,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا ( صدق الله العلی العظیم)
,
اظهارات شنیع و موهن و بی شرمانه یکی از به اصطلاح روحانیون پاکستانی در یکی از تلویزیون های این کشور در رد عصمت حضرت زهرا سلام الله علیها وارائه احادیث جعلی و نسبت دادن آن به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) موجب برانگیخته شدن موج محکومیت و اعتراض شدید در میان مسلمانان و بویژه علمای اهل سنت پاکستان گردید.
,
بیش‌از 150عالم اهل سنت سخنان توهین آمیز مولوی اشرف آصف جلالی را محکوم کرده و خواهان توبه وعذر خواهی او شدند.
,
اظهارات این وهابی کوردل و متعصب وابسته به محافل وهابی سعودی قلب میلونها مومن و محب اهل بیت علیهم السلام را به درد آورده و با هدف ایجاد تفرقه میان مسلمانان و ایجاد فتنه مذهبی و تشویق گروه‌های مسلح و تروریست تکفیری در کشتار مؤمنین و مسلمانان و پیروان اهل بیت و بمب گذاری در مساجد و حسینیه ها صورت گرفته است. اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم  السلام اقدام شنیع و جسارت وقیحانه این مزدور بی منطق وبی وجدان را بشدت محکوم کرده و هرگونه تلاش منحرفانه برای انعکاس روایات غلط که منجر به توهین به مقام والای اهل بیت و اصحاب نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را غیر قابل قبول و محکوم می‌کنند.
,
ما از دولت پاکستان می‌خواهیم تا قوانین رسیدگی به توهین به مقدسات اسلامی را به اجرا در آورده تا عناصر توطئه گر و مغرض فرصت یاوه گویی و تحت تاثیر قرار دادن وحدت مسلمانان را پیدا نکند.
,
منزلت والا و شخصیت مقدس  حضرت زهرا سلام الله علیها  نزد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که اورا سیده نساء اهل الجنه نامیده و همه صحابه و تابعین نیز از عصمت و طهارت و منزلت سیده طاهره و صدیقه کبری سخن گفته اند سخنان این جاهل کور دل باعث إیذاء رسول الله و اهل ایمان گردید که ایشان راهی جز توبه و عذر خواهی علنی ندارد همانطور که به شکل علنی مرتکب این جسارت وقیحانه و خطاء نابخشودنی گردید.
,
و العاقبة للمتقین
,
 
,
محمد حسن اختری
,
رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه