اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اصفهان و تبریز مقصد بعدی پروازهای زاهدان

اصفهان و تبریز مقصد بعدی پروازهای زاهدان
علی جزینی زاده گفت: رایزنی ها برای برقراری پرواز در مسیرهای زاهدان – اصفهان - تبریز و بلعکس در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: با شیوع کرونا پروازهای فرودگاه های استان هم دچار محدودیت شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته و پیش از انتشار این ویروس در هفته ۱۱۵ سورتی پرواز انجام می شد که با توجه به انتشار کووید 19 و اعمال محدودیت ها و دستور استاندار سیستان و بلوچستان تعداد پروازها به 25 سورتی کاهش پیدا کرد.

به گفته این مقام مسئول، بعد از مدتی با کاهش محدودیت های کرونایی، افزایش پرواز در دستور کار قرار گرفت و در این میان پروازها در مسیرهای زاهدان- کرمان، زاهدان‌- مشهد، زاهدان- تهران، زاهدان - چابهار و زاهدان - شیراز دوباره برقرار و افزایش یافت.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به دنبال برقراری ارتباط سیستان و بلوچستان با آذربایجان شرقی و اصفهان هستیم، به علاوه پرواز گرگان- زابل- گرگان که در گذشته برقرار بود نیز به تازگی به لیست اضافه شده و افزایش پروازهای مسیر مشهد - زابل - مشهد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

جزینی زاده بیان کرد: پرواز مسیر مشهد- زاهدان- چابهار سه روز در هفته انجام می شود که روزانه شدن این پرواز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه