اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

پروژه‌های عمرانی سفر رییس جمهور امسال بهره برداری می‌شوند

پروژه‌های عمرانی سفر رییس جمهور امسال بهره برداری می‌شوند
استاندار خراسان شمالی گفت: تمام پروژه‌های عمرانی مصوب سفر دوم رییس جمهور به استان که در تیر ماه سال97 به استان انجام شد، تا پایان دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر دوم رییس جمهور به خراسان شمالی اظهار کرد: هفته گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت کتبی در زمینه اختصاص کامل اعتبارات مصوب سفر دوم رییس جمهور به استان برای اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی مصوب این سفر قول قطعی داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

به گفته شجاعی، بر همین اساس، مقرر شد که تا پایان تیر ماه جاری بخشی از اعتبارات مصوب این سفر برای تکمیل پروژه های عمرانی مصوب شده به استان اختصاص داده شود و تا پایان شهریور ماه امسال نیز مابقی اعتبارات مصوب به استان اختصاص داده شود.

,

وی تصریح کرد: در همین راستا، اهتمام استان بر این است که مصوبات عمرانی سفر دوم رییس جمهور به استان در دو مرحله به بهره برداری برسند.

,

وی اعلام کرد: تعدادی از پروژه های عمرانی مصوب سفر دوم رییس جمهور در استان در هفته دولت و مابقی پروژه های عمرانی مصوب سفر دوم رییس جمهور در استان نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

,

در عین حال، شجاعی خاطر نشان کرد: دو پروژه راهسازی محور بجنورد-جنگل گلستان همچنین راه آهن جوین-اسفراین که از مصوبات سفر دوم رییس جمهور به استان بوده اند در حال حاضر در حال تکمیل هستند که در تلاش هستیم این دو پروژه طبق برنامه زمان بندی شده تکمیل و به بهره برداری برسند.

,

وی در خاتمه به نشست اخیر استانداران با رییس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد که هر استان یک پروژه ویژه به دولت معرفی کند که تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسند.

,

استاندار خراسان شمالی گفت: از خراسان شمالی، تکمیل پروژه راهسازی بجنورد-سنخواست-جاجرم-گرمه-میامی با پیش بینی اعتبار 564 میلیارد تومان ارائه شد که هنوز مصوب نشده است، با این وجود، پیگیر هستیم که این پروژه جزو مصوبات رییس جمهور قرار گیرد تا از اختصاص اعتبار برخوردار شود که تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه