اخبار داغ

انتظار 15 ساله دنانشینان برای آسفالت 500مترجاده+تصاویر

انتظار 15 ساله دنانشینان برای آسفالت 500مترجاده+تصاویر
جاده کَریَک یکی از راه های ارتباطی شهر سی سخت به یاسوج است که 500 متر از آن با گذشت 15 سال همچنان خاکی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ انتشار خبری مبنی بر "افزایش 29 درصدی قیمت مصالح ساختمانی و نگرانی شهروندان دنا نشین از قیمت های افسار گسیخته شن و ماسه وکرایه حمل آن" (خبر را اینـــــــجا بخوانید) موجب واکنش برخی کامیون داران شهر سی سخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, اینـــــــجا,

مرتضی چراغی یکی از کامون داران سی سختی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: جاده کَریَک یکی از راه های ارتباطی شهر سی سخت به یاسوج است که 500 متر از آن با گذشت 15 سال همچنان خاکی مانده است و مسیر اصلی عبور کامیون ها بوده که عبور از آن در بلند مدت موجب خسارات به کامیون ها و اتومبیل ها می شود.

,
, ,
 
,
این راننده کامیون افزود: برای یک سرویس ماسه ۶ ساعت در صف می مانیم و مجبور هستیم برای رضایت مشتری و پرداخت نقدی کرایه مقداری بیش از حد معمون بار بزنیم که با عبور از جاده کریک با بار بالای 10 تن مشکلاتی برای کامیون به وجود می آید.
,

, ,

چراغی با بیان اینکه یک جفت لاستیک کامیون حدود ۸ میلیون است که روزانه افزایش قیمت دارد گفت: کرایه  مصوب سال گذشته یکصدوپنجاه هزار تومان به ازای هر بار بوده که ما فقط صد وبیست میگرفتیم برای 10 تن ماسه، امسال بیست الی سی درصد افزایش داده یعنی حدود دویست تومان درصورتی که همین را هم از مشتریان دریافت نمی کنیم و اکثراً  به صورت نسیه و به اصطلاح قرضی هست.

,

این راننده کامیون گفت: در صورت خرابی کامیون، جهت تعمیر باید تا اصفهان برویم که خود و هزینه بالایی دارد.

,

, ,

وی افزود: برای دریافت لاستیک دولتی باید بارنامه 6 هزار و پانصد کیلومتری داشته باشیم ،ایا کامیونی که در سطح شهر کار میکند می تواند این حجم بارنامه را تهیه کند برای دریافت لاستیک دولتی؟

,

چراغی نبود اتحادیه کامیون داران و افزایش نرخ بیمه نامه را یکی دیگر از معضلات این صنف بیان کرد و گفت: یک کارگر ساده در زمان بازنشستگی بیشتر از ما حقوق می گیرد و از مسئولان و مدیران حمل و نقل جاده ای تقاا داریم مشکلات کامیون داران را برطرف کنند.

,

گفتنی است، جاده سی‌سخت -کریک و بیاره در واقع از محورهای ارتباطی جاده ترانزیتی یاسوج- اصفهان به شهر سی‌سخت است که در سال 1393 به بهره برداری رسید، ولی 500 متر از این جاده دسترسی بیش از 15 سال است که به صورت خاکی رها شده است و مسوولان دلایل عدم تکمیل آن را معارضات اجتماعی و وجود زمین های شخصی در اطراف آن عنوان کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه