اخبار داغ

تذکر امام جمعه شهر اردل به مسئولین راه و شهرسازی؛

طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل اشتباه است

طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل اشتباه است
امام جمعه اردل گفت: طرح اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل در این شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم اشتباه است چه رسد به اجرای آن و ای کاش میگفتند این حرکت در این وضع کنونی، چه خدمتی به انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در پیامی به پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز  ضمن گلایه از مسئولین  راه و شهرسازی  شهرستان  اردل نوشت: متاسفانه هر از چند گاهی، شاهد اقدامات برخی از دستگاه ها هستیم ،که نمیشود گفت با منطق انقلاب و مشی و سفارشات امامین انقلاب فاصله دارد ،که اساسا در جهت دیگری است...همه پشتوانه این انقلاب مقدس، همین اعتماد و همراهی و دلبستگی مردم است، که این سرمایه را به نام قانون و  حفظ بیت المال و عدم درک درست شرایط کشور و مردم،  تضعیف میکنند...مدتها بحث اجرای حکم تخریب باغات شهر اردل مطرح است، که بنظرم، در این شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی، طرح آن اشتباه است چه رسد به اجرای آن... و ای کاش میگفتند این حرکت در این وضع کنونی، چه خدمتی به انقلاب است.

وی تصریح کرد: از بزرگان استان، نماینده محترم شهرستان در مجلس درخواست دارم، با توجه به وضعیت امروز مردم، درجهت توقف اجرای این حکم ورود کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: خیلی گلایه مندیم از این نوع دستگاه ها که به بهانه وجود برخی نارضایتی ها ی عمومی، طرحهای مهم مردم را عملا متوقف، اما آنجا که منفعت خود این دستگاه ها ست، تحت هر شرایطی، و با فشار و استفاده از قوه قهریه و بدون ملاحظه حال و روز مردم و آثار و تبعات بد این اقدامات، و بروز تنشهای اجتماعی و گاها اختلافات خانوادگی، بر گرفتن حق خود و اجرای خواسته خود پافشاری می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: این حقیر به عنوان خادمی کوچک در محضر این مردم ، از دستگاه قضا و خصوصا از مسکن و شهرسازی میخواهم، باتوجه با اوضاع بد مردم این منطقه  و بیکاری بالا، واز طرفی وجود انگیزه های ناپاک، در ایجاد نارضایتی های اجتماعی نسبت به انقلاب و نظام، و تلاش دشمنان این ملت در ایجاد زمینه های آشوب های اجتماعی،  فعلا مسئله اجرای این حکم متوقف گردد...واز دستگاه بازرسی درخواست دارم ،با ملاحظه وضع موجود مردم و حساسیت امروز کشور، اجرای این حکم را به تاخیر اندازد.. امید دارم با همکاری و همفکری مردم و همراهی بیشتر مسئولان در آینده بتوان این مسئله رو حل کرد...ونباید از یاد ببریم که همین مردم ولی وصاحب نعمت ما هستند.

حجت الاسلام بهرامی  خاطر نشان کرد: حال باید ببینیم مسئولین شهرسازی بازهم خواهان  اجرای این حکم هستند یا اینکه از اجرای آن صرف نظر میکنند البته در دولت تدبیر تا کنون شاهد بی رحمی ها بودیم تا ببینیم آیا این بی رحمی ها نصیب مردم محروم شهر اردل هم خواهد شد یا خیر؟!

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه