اخبار داغ

نماینده مردم در مجلس:

لبخند ظریف برای آمریکا و مواضع طلبکارانه‌اش برای مجلس است!

لبخند ظریف برای آمریکا و مواضع طلبکارانه‌اش برای مجلس است!
علی حدادی گفت: وظیفه دولت نشان دادن هیبت نظام در مقابل آمریکا و انگشت اتهام به سوی آنها است، در حالی که متاسفانه وزیر امور خارجه لبخند خود را به دشمن نشان داده و در برابر مجلس کاملا طلبکارانه پاسخ می دهد اما این روش قطعا پسندیده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان روز گذشته ظریف در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قطعا مواضع وزیر امور خارجه درباره برجام را قبول ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی حدادی با اشاره به اینکه محمدجواد ظریف در مقابل منتقدان برجام طلبکارانه سخن می گوید، افزود: این روشی است که آقایان وزارت امور خارجه سالیان سال داشته اند در حالی که نتیجه برجام کاملا مشخص بوده و ثمره ای جز "هیچ" نداشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: خودشان هم می دانند برجم هیچ دستاوردی نداشته است اما پس از سالها از آن دفاع می کنند در حالی که متاسفانه برجام مشکلاتی جدی را برای کشور ایجاد کرد و بحث ما این است که دولت رویکردی انفعالی در پیش گرفته است.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: وظیفه دولت نشان دادن هیبت نظام در مقابل آمریکا و انگشت اتهام به سوی آنها است در حالی که متاسفانه وزیر امور خارجه لبخند خود را به دشمن نشان داده و در برابر مجلس کاملا طلبکارانه پاسخ می دهد اما این روش قطعا پسندیده نیست.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مجلس در مقابل رویکرد انفعالی دولت و وزارت امور خارجه می ایستد، گفت: آقایان همچنان با بهانه های مختلف می خواهند روش و تفکر لیبرالی را اشاعه دهند اما امروز تفکر لیبرالی پاسخگو نخواهد بود و باید به انفعال در برابر دشمن، پاسخی محکم داد.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در یک وضعیت بسیار خوبی از نظر اقتدار قرار دارد، خاطرنشان داشت: باید تفکرات لیبرالی فعالانه برخورد شود، اگر چه این تفکر شیوه و روش آقایان است اما مطمئنا مجلس مطالبه گری خود را بیشتر کرده و معطل نمی مانیم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه