اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

صادرات ۴۶ میلیون دلاری محصولات تعاونی‌های لرستان/۱۰۰ تعاونی تشکیل می‌شود

صادرات ۴۶ میلیون دلاری محصولات تعاونی‌های لرستان/۱۰۰ تعاونی تشکیل می‌شود
آشتاب از صادرات 46 میلیون دلاری محصولات تعاونی‌های لرستان به خارج از کشور خبر داد و گفت: ۱۰۰ تعاونی جدید در استان تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت‌وگوبا خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دو هزار و ۸۰۰ تعاونی فعال در سطح استان وجود دارد که حدود ۲۸ هزار نفر در این بخش مشغول به فعالیت هستند وسال گذشته بیش از ۴۶ میلیون دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی با اشاره به احیای تعاونی‌های راکد افزود: امیدواریم امسال در بخش تعاون بتوانیم برای احیای تعاونی‌های راکد گام‌های موثری را برداریم که در این راستا ۳۰ تعاونی را هدف‌گذاری کرده‌ایم و انشالله تا پایان سال احیا خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان در راستای تشکیل تعاونی‌ها عنوان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ تعاونی در سطح استان را تشکیل خواهیم داد.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع اعتباری مختلف در سطح استان بتوانیم این برنامه‌ها را اجرا و در پایان سال یک کارنامه موفق به تعاونی‌ها ارائه دهیم.

آشتاب تصریح کرد: با توسعه تعاونی‌ها، کار گروهی، کار جمعی و با کنار هم قرار دادن افکار و نقطه نظرات کارشناسی و منابع مالی می‌توان در شکل گیری توسعه و رشد بنگاه‌های اقتصادی با رویکرد تعاونی، جایگاه تعاونی‌ها را به یک جایگاه واقعی برسانیم.

وی گفت: افزایش شفافیت نوآوری در تعاونی‌ها، کمک به ایجاد توسعه تعاونی‌های جوانان به خصوص تعاونی‌های دانش بنیان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مالی و منابع اعتباری برای تامین نیازهای مالی تعاونی‌ها، حمایت از تعاونی‌های زنان و دانش آموختگان دانشگاهی از برنامه‌های در نظر گرفته برای بخش تعاون است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: کمک به ایجاد تعاونی‌های سازمان دهنده و تسهیل‌گر کسب و کارهای خرد و خانگی، حمایت از تعاونی‌های معلولان و افراد آسیب پذیر، تلاش برای محرومیت‎زدایی در روستاها و مناطق محروم استان، تکمیل و توسعه زنجیره از طریق تعاونی‌ها در رسته‌های دارای بهره‌وری از دیگر برنامه‌های استان در بخش تعاون است.

,

وی افزود: تعاونی‌های ما قابلیت متفاوتی دارند و می‌توانند در تامین نیازهای همدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند و به تامین نیازها و استقلال بین بخشی برای همدیگر کمک کنند.

آشتاب عنوان کرد: اعتقاد داریم با بهره‌گیری از ظرفیت همه افراد موثر به خصوص ائمه جماعت، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در راستای توسعه و رشد در بخش تعاونی بهره‌گیری لازم را داشته باشیم و مردم را به سمت کار گروهی و جمعی سوق دهیم و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و مقام عالی استان بتوانیم تعاونی‌ها را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه