اخبار داغ

زمین چمن تفرش سوخته بی تدبیری ها

زمین چمن تفرش سوخته بی تدبیری ها
زمین چمن تفرش که حدود ۱۷ سال از احداث آن می گذرد. در پاییز سال ۹۵ با قطع آب مجموعه به دلیل بالابودن قبض آب و عدم پیگیری برای پرداخت و وصل آب، زمین چمن ظرف چند سال تبدیل به یک زمین کشاورزی با علف های بلند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ زمین چمن ۵هزار مترمربعی تفرش که حدود ۱۷ سال از احداث آن می گذرد. از سال۹۲ به بعد بر مشکلات این مکان ورزشی افزوده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

 در پاییز سال ۹۵ با قطع آب مجموعه به دلیل بالابودن قبض آب و عدم پیگیری برای پرداخت و وصل آب، زمین چمن ظرف چند سال تبدیل به یک زمین کشاورزی با علف های بلند شد.

,

در سالهای بعد هم مسئولین ورزش و جوانان تفرش بارها درباره طرح های اجرایی و کمبود اعتبارات در خصوص این زمین چمن صحبت به میان آوردند که هیچ کدام به مرحله اجرا نرسید و دردی از مشکلات زمین چمن تفرش دوا نکرد.

,

با گذشت روزها و صرف اعتبارات در حوزه های مختلف در تفرش همچنان سر زمین چمن بی کلاه مانده و این روزها آتش زدن علف های زمین چمن، داغ دوباره ای بر دل ورزش دوستان تفرش نشانده است.

,

زمینی که می توانست در ایام اوقات فراغت پذیرای جوانان و ورزشکاران باشد اما چندسالی است که تبدیل به یک مکان بی استفاده شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه