اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

موسوی خوئینی‌ها بحران‌های زیادی برای انقلاب ایجاد کرد/ تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی امروز، محصول فتنه ۸۸

موسوی خوئینی‌ها بحران‌های زیادی برای انقلاب ایجاد کرد/ تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی امروز، محصول فتنه ۸۸
حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین گفت: نگاهی به سیر زندگی موسوی خوئینی‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط او برای نظام پس از انقلاب دارای اهمیت است؛ چرا که نوشتن نامه در راستای حل مشکلات مردم و برداشتن باری از نظام نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی در جلسه شورای بسیج رسانه که شب گذشته(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه اظهار کرد: لازم است اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب که ترجمان قرآن ناطق است توسط اصحاب رسانه بیان شود؛ زیرا به وسیله آن بسیاری از مطالب برای جامعه قابل حل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: اصحاب رسانه از دو نوع ابزار شامل ظاهری و سخت افزاری و قدرت نرم بهره‌مند هستند که درکنار هم قرار گرفتن این دو مورد منجر به تولید قدرت می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: طی یک دوره اقتصاد قوی، نیروی نظامی یا سیاسی قوی معیار قدرت بود اما امروز رسانه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت و اقتدار دولت است و هزینه‌های زیادی برای آن پرداخت می‌شود.

,

وی افزود: در امریکا به دلیل قدرت رسانه‌ای قوی جنایات رخ داده با نمود کمتری منعکس می‌شود و این نمونه از جمله تاثیرات رسانه در قدرت یک دولت به شمار می‌آید.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: درکنار موارد سخت افزاری مواردی ازجمله محکم و با سند سخن گفتن، حرف خوب زدن درکنار خوب حرف زدن؛ خلاقیت و دوری از اقدامات تقلیدی و تکراری و ایجاد محتوا براساس فرهنگ‌ها و ذائقه‌ها برای رسانه تولید قدرت می‌کند.

,

وی ادامه داد: آشنایی و شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان؛ سلامت فکری و اخلاقی به دلیل دارا بودن فرهنگ توحیدی؛ آشنایی با نیاز مردم و ارائه راه‌کارها نیز از دیگر مواردی هستند که باید رسانه‌های قوی در تولید محتوا به آن توجه کنند.

,

معبودی گفت: نترسیدن، خط شکنی و بن بست شکنی در چارچوب رعایت قوانین و تشخیص مصالح و منافع ملی از ویژگی‌های یک رسانه قوی به شمار می‌آید، به ویژه بسیج رسانه باید در مواقع نیاز خط شکنی کند.

,

وی تاکید کرد: درواقع برای تولید قدرت توسط رسانه‌ها باید جنبه سخت افزاری و نرم افزاری درکنار یکدیگر قرار گیرند، به ویژه نقش نرم افزاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

,

شباهت نامه خوئینی‌ها به نامه منتظری به امام خمینی(ره)

, شباهت نامه خوئینی‌ها به نامه منتظری به امام خمینی(ره),

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین بیان کرد: برخی نامه خوئینی‌ها به رهبری را به نامه منتظری به امام خمینی(ره) تشبیه کرده‌اند که از ادبیات یکسانی برخوردار است؛ در هر دو نامه سیاه نمایی وضعیت، در بن بست قرار گرفتن و لزوم تغییر شرایط مطرح شده است.

,

وی ادامه داد: نگاهی به سیر زندگی موسوی خوئینی‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط او برای نظام پس از انقلاب دارای اهمیت است؛ چرا که نوشتن نامه در راستای حل مشکلات مردم و برداشتن باری از نظام نبوده است.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: تسخیر لانه جاسوسی بدون اذن امام، اولین بحران برای انقلاب بود که توسط موسوی خوئینی‌ها ایجاد و با درایت و کیاست امام راحل مدیریت شد؛ پس از تسخیر لانه جاسوسی، خوئینی‌ها مسئول اسنادی می‌شود که یکی از آن‌ها درباره بنی صدر بود و او را از عوامل سیا معرفی کرده بود.

,

وی افزود: خوئینی‌ها اولین مسئول تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری بود اما اسناد مربوط به بنی صدر را نمایان نکرد؛ این درصورتی است که با رد صلاحیت شدن او این امکان وجود داشت که شرایط به شکل دیگری رقم خورده و جنگ هشت ساله بر ما تحمیل نمی‌شد و امور انقلابی روی کار آمده و از ابتدا مقابل ارتش صدام ایستادگی می‌کردند.

,

معبودی بیان کرد: یکی دیگر از بحران‌های خوئینی‌ها پرورش شاگردانی همچون گودرزی بود که استاد مطهری و شهید مفتح را به شهادت رسانده و رهبری را که از پشتوانه‌ها و ارکان نظام بودند ترور کردند و اگر درایت امام و شخصیت‌های انقلابی نبود بسیاری افراد شهید می‌شدند.

,

وی افزود: پس از به شهادت رسیدن شهید رجایی و باهنر به عنوان دادستان کل کشور از پیگیری عوامل شهادت این دو شخصیت بزرگ جلوگیری کرده و طی بیانیه‌ای اعلام می‌کند که پرونده این دو شهید بسته شده است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: جدایی بین روحانیت و شکل گیری جامعه روحانیت و مجمع روحانیون و افتراق بین این دو جبهه از انقلاب از دیگر بحران‌های ایجاد شده توسط خوئینی‌ها است.

,

وی ادامه داد: راه اندازی روزنامه سلام که اولین فتنه در کشور را کلید زده و نامه جعلی سعید امامی را با عنوان قانون دوقلوها منتشر کرده و منجر به ایجاد فتنه در تهران شد از دیگر اقدامات خوئینی‌ها بود و درواقع هدف اصلی تصرف فرماندهی انقلاب به صورت مرحله‌ای و سنگر به سنگر بود.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: راه اندازی مرکز تحقیقات استراتژیک در مجمع تشخیص مصلحت نظام که توسعه سیاسی را دنبال کرده و اصلاحات و هجوم به مبانی و ارزش‌های دینی در نتیجه آن از دیگر اقدامات خوئینی‌ها است که پس از آن رهبر معظم انقلاب نیز در این باره سخنرانی کردند.

,

استفاده از مشکلات اقتصادی در جهت منافع از دلایل نوشتن نامه خوئینی‌ها است

, استفاده از مشکلات اقتصادی در جهت منافع از دلایل نوشتن نامه خوئینی‌ها است,

وی افزود: فتنه سال ۸۸ نیز از بحران‌هایی بود که خوئینی‌ها در آن نقش داشت و با این عنوان که در انتخابات تقلب رخ داده است، فعالیت می‌کرد، طبق گفته سردار جعفری در بهمن ۸۸ در جلسه‌ای خوئینی‌ها اظهاراتی داشت.

,

معبودی اظهار کرد: او اظهار کرده بود "باید بیاییم و توان خود را بگذاریم و به هر قیمتی رهبری را از تخت به زیر بکشیم، او باید بفهمد که مملکت این طور نیست که ایشان هر طور که خواستند این نظام را به هر سمتی بکشند" درواقع او از طراحان فتنه بود.

,

وی ادامه داد: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که امروز تحمل می‌کنیم محصول فتنه سال ۸۸ است؛ در آن سال مردم در انتخاباتی پرشور و عظیم شرکت کردند و اوباما در ساعات اولیه اعلام کرد ما حاضر به گفت‌وگو هستیم اما به دنبال اردو کشی در خیابان عقب نشینی کردند و این امر منجر به تحریم‌ها شد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: حمایت تمام قد از دولت فعلی و تعریف و تمجید و تایید اقدامات انجام شده آن نیز از اقدامات خوئینی‌ها است، این درحالی است که با مشکلاتی همچون مسکن و هسته‌ای مواجه هستیم.

,

وی ادامه داد: شخصی که امروز به عنوان دایه دلسوزی می‌کند بحران‌ها و خیانت‌های مختلفی را برای کشور ایجاد کرده، نوشتن نامه در این شرایط که از طرفی امریکا به‌عنوان ارباب آن‌ها در بدترین شرایط قرار گرفته و از طرفی مردم به خاطر کرونا و بی تدبیری دولت با مشکلات معیشتی درگیر هستند، چند دلیل داشته است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: استفاده از مشکلات اقتصادی به عنوان فرصتی در جهت منافع خود از دلایل نوشتن نامه در این برهه از زمان است و طبق آیات قرآن این نوع برخورد از ویژگی‌های منافقان است.

,

وی افزود: احیا کردن فتنه گران مرده و متعفن در انظار مردم و ناجی دانستن اصلاح طلبانی که به نظر ما تمام مشکلات امروز به علت قوانین و افکار آنان است از دیگر دلایل نوشتن نامه در این زمان است تا در انتخابات ریاست جمهوری بعدی مردم را به سمت اصلاح طلبان سوق دهند.

,

معبودی در پایان گفت: ما باید چهره این افراد را شناخته و به جامعه معرفی کنیم؛ چرا که این اقدام از راه‌کارهای برون رفت از مشکلات امروزی به شمار می‌آید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه