اخبار داغ

یادداشت؛

کدام رسانه‌ها از شورای شهر یزد پول گرفته‌اند؟

کدام رسانه‌ها از شورای شهر یزد پول گرفته‌اند؟
طیفی از رسانه‌های خاص به طور زنجیره‌ای تبدیل به روابط عمومی اعضای پرحاشیه شورای شهر یزد شده‌اند و در راستای به حاشیه بردن مطالبات اصلی مردم تلاش می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، مرتضی شایق عضو شورای شهر در گفتگو با روزنامه آفتاب یزد گفته است: «به مردم بگویند که چقدر پول به رسانه‌ها از سوی شورای شهر یزد و از جیب مردم پرداخت کرده‌اند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی می‌گوید: «من از مقامات مسئول درخواست دارم که وارد مسائل مالی شورا بشوند و ببینند که در حال حاضر چه پول‌هایی هزینه می‌شود. باید هزینه‌ها و بودجه شورای شهر مورد حسابرسی قرار بگیرد تا ببینیم شفافیت واقعی به چه معنا است.»

,

به گفته این عضو شورای شهر یزد «بودجه شهرداری طی سال‌های گذشته حداکثر 35 جاری و 65 عمرانی بوده است اما الان عملکرد ما امسال 45 عمرانی و 55 جاری شده است. یعنی جاری ما از عمرانی بیشتر شده است».

,

هرچند انتظار می‌رود اعضای شورای شهر نسبت به این مسئله شفاف‌سازی کنند و اعلام کنند که پول شورای شهر را برای کدام رسانه‌ها هزینه کرده‌اند؛ اما نگاهی به عملکرد برخی از رسانه‌ها و دست و پا زدن‌های بی‌امان در حمایت از اعضای پرحاشیه شورای شهر و ضریب دادن به حاشیه‌سازی‌ها و جنجال‌آفرینی‌ها، نشان می‌دهد که پول شورای شهر خرج کدام رسانه‌ها می‌شود.

,

در واقع طیفی از رسانه‌های خاص به طور زنجیره‌ای تبدیل به روابط عمومی اعضای پرحاشیه شورای شهر شده‌اند و در راستای به حاشیه بردن مطالبات اصلی مردم تلاش می‌کنند.

,

این در حالی است که وضعیت اقتصادی کشور به یمن عملکرد دولت متبوع آن‌ها، در شرایط نامساعدی قرار دارد و در شرایطی که مردم فشار زیادی را تحمل می‌کنند، پرداختن به مطالبات اصلی مردم و پرهیز از جنجال‌آفرینی و حاشیه‌سازی، حداقل وظیفه مسئولین و رسانه‌ها است.

,

با این وجود، اینکه برخی از رسانه‌ها، نه تنها نسبت به حاشیه‌سازی برخی مسئولین انتقاد نمی‌کنند، بلکه به این جنجال‌ها دامن می‌زنند و به گونه‌ای فضاسازی می‌کنند که مسائل و مطالبات اصلی و واقعی مردم تحت‌الشعاع این بازی‌های سیاسی و اغراض شخصی قرار بگیرد، را نمی‌توان امری اتفاقی دانست.

,

وحید سالار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه