اخبار داغ

فرج زاده: هدفم تکرار طلای پارالمپیک ۲۰۰۴ در توکیو است

فرج زاده: هدفم تکرار طلای پارالمپیک ۲۰۰۴ در توکیو است
ملی پوش پارادوومیدانی گفت: آرزو دارم مدال طلای پارالمپیک آتن را در بازی های توکیو تکرار کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سایت جانبازان و معلولین، سیامک صالح فرج زاده متولد سال ۱۳۵۶ از آذربایجان شرقی است که با وجود معلولیت مادرزادی توانست در پارادوومیدانی، علاوه بر کسب مدال های خوشرنگ در رقابت های مختلف جهانی و پاراآسیایی، با ایستادن بر سکوی نخست پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن، نشان طلای ماده پرتاب دیسک را از آن خود کند. او تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و در این روزهای شیوع کرونا علاوه بر تمرین بدنسازی در منزل، برای کنکور دکتری درس می خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ملی پوش پارادوومیدانی درباره فعالیت ورزشی اش اظهار داشت: در دوره دانشجویی از طریق بهمن رضایی، با ورزش افراد دارای معلولیت و دوومیدانی آشنا شدم. ابتدا در ماده پرتاب دیسک فعالیتم را آغاز کردم و پس از مدتی، در مسابقات مختلف برای کشورم افتخار آفرینی کردم.

,
,


دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: با توجه به اینکه در کلاسبندی پزشکی- ورزشی من، پرتاب دیسک حذف شد، فعالیتم را در ماده پرتاب وزنه ادامه دادم و تا اینکه جایگاه دوم را در رنکینگ جهانی از آن خودم کردم.
وی افزود: از همان روزهای ابتدای ورودم به ورزش تاکنون، تمریناتم را  زیر نظر بهمن رضایی ادامه می دهم. البته همراه رضایی با مربی استانی ام، فیروز کاظم زاده، درباره برنامه تمرینم هماهنگ هستم.

,
,
,


فرج زاده اظهار داشت: در طول این سال ها خانواده مشوق اصلی من بود و با حمایت آنها مدال طلای پارالمپیک را بدست آوردم. پس از این موفقیت، خودم را رقیب ورزشی ام قرار دادم تا سطح فعالیتم نسبت به گذشته افت نکند و بتوانم آینده بهتری را رقم بزنم. اکنون تنها آرزویم تکرار طلای سال ۲۰۰۴ در پارالمپیک توکیو است.

,
,


دارنده مدال طلای پارالمپیک در پایان گفت: در مدت شیوع ویروس کووید ۱۹ مانند سایر ورزشکاران، تمرینات بدنسازی ام را در خانه ادامه دادم تا با حفظ سطح آمادگی جسمانی برای مسابقات آتی آماده شوم و زمان بیشتری داشتم تا کتاب هایی درباره ورزش و ادبیات بخوانم و همچنین برای پذیرش در کنکور دکتری آماده شوم.

,
,

انتهای پیام

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه