اخبار داغ

در واکنش به نقدهای اخیر سیاسیون مطرح شد؛

اوج عداوت در توقع بیش از حد از منتخب کهگیلویه در مجلس

اوج عداوت در توقع بیش از حد از منتخب کهگیلویه در مجلس
اتفاقات روزهای اخیر نشان می دهد دستگاه های سیاسی و غرض ورزی مختلف اکنون به تکاپو افتاده اند تا با هر روش ممکن و هر کاری که می توانند انجام دهند تیشه به ریشه محمد موحد بزنند و او را از صحنه عمومی به دور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از 12 سال روی به فردی آوردند که سابقه درخشانی در دوران نمایندگی خود داشت و طرفداران وی در این سال ها منتظر بازگشت سید محمد موحد به عرصه سیاسی استان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

موحد که با سابقه پنج بار حضور در مجلس شورای اسلامی دومین فرد باسابقه مجلس یازدهم است و لقب سناتوری را با خود همراه دارد همواره چهره قدرتمندی از خود برجای گذاشته است.

,

موحد همچنین سابقه خدمات قضایی نیز دارد که از جمله این خدمات، دادستان دادگاه انقلاب استان فارس، چهارمحال و بختیاری و خوزستان و دادستان دادگاه ویژه روحانیت در تهران بوده که در حال حاضر منتخب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در دورهٔ یازدهم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

,

نماینده ای که ذره ای دست از تلاش برای حوزه انتخابیه اش بر نمی دارد و قبل از شروع به کار مجلس یازدهم رایزنی با مسئولان رده بالای کشور را آغاز کرد و در برخی موارد اعتبارات خوبی نیز توانست جذب کند و اکنون بخاطر این شدت از تکاپو به بیماری کرونا مبتلا گشته است، به جای آنکه نگاه های سیاسی را کنار گذاشته و اکنون بدون هیچ پیش قضاوتی همگی دعاگوی وضعیت وی باشیم متاسفانه موج انتقادی شدیدی علیه وی اعمال میشود.

,

همانطور که در ابتدا به اقتدار نماینده کهگیلویه بزرگ اشاره شد؛ محمد موحد همواره ثابت کرده است در مواضع خود استوار است و چه بسا اگر وی در این روزهای بیماری در مجلس حضور داشت موضوعات طور دیگری رقم میخورد و شرایط به شکل دیگری پیش می رفت.

,

اتفاقات روزهای اخیر نشان می دهد دستگاه های سیاسی و غرض ورزی مختلف اکنون به تکاپو افتاده اند تا با هر روش ممکن و هر کاری که می توانند انجام دهند تیشه به ریشه سناتور بزنند و وی را از صحنه عمومی به دور کنند.

,

نکته مهم و قابل تامل این است که هر چند یک موضوع مخالف دیدگاه ما باشد اما دلیل نمیشود به طور همه جانبه به موضوع نگاه نکنیم چرا که وقت فرصت سوزی ها و خود سوزی ها وجود ندارد، باید دستگیری جای مچگیری ها را بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه