اخبار داغ

سیفی: به خاطر نداشتن اضافه وزن تمرین می‌کنم/ انتخاب صدیقی را به فال نیک می‌گیرم

سیفی: به خاطر نداشتن اضافه وزن تمرین می‌کنم/ انتخاب صدیقی را به فال نیک می‌گیرم
انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با ریاست صدیقی بتوانیم افتخارات ووشو را تکرار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محسن محمدسیفی قهرمان پرافتخار ووشوی کشور درمورد انتخاب امیر صدیقی به‌عنوان رئیس فدراسیون ووشو گفت: مسیر این رشته مشخص است و به طور حتم «امیر صدیقی» به‌عنوان رئیس جدید، راهی که دکترعلی‌نژاد هموار کرده را ادامه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدسیفی همچنین افزود: صدیقی جزو خانواده ووشو محسوب می‌شود. او ۱۳ سال در فدراسیون حضور داشت و در امور بین‌الملل فدراسیون فعالیت و با علی‌نژاد همکاری می‌کرد.

,

سیفی ادامه داد: انتخاب صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو را به فال نیک می‌گیرم چرا که به طور حتم او مسیر‌هایی که علی نژاد هموار کرده تا ووشو به اینجا برسد را ادامه خواهد داد. امیدوارم با ریاست صدیقی بتوانیم افتخارات ووشو را تکرار کنیم.

,
قهرمان ووشو جهان در مورد شرایطش اظهار داشت: روزانه ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر می‌دوم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم. روز گذشته علی نژاد اعلام کرد که تا پایان ۲۰۲۰ مسابقه‌ای وجود ندارد، اما به خاطر اینکه اضافه وزن نداشته باشم دو جلسه تمرین در روز را دارم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه