اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

عده‌ای هنوز هم اصرار دارند برجام را فتح‌الفتوح معرفی کنند/برجام «خسارت محض» است

عده‌ای هنوز هم اصرار دارند برجام را فتح‌الفتوح معرفی کنند/برجام «خسارت محض» است
گودرزی با بیان اینکه تا زمانی دولت چشم امید به برجام دارد، هیچ برنامه و اقدام موثری برای حل مشکلات مردم نخواهد داشت گفت: برجام نه تنها فتح الفتوح و عامل پیروزی و عزت ما نبود بلکه جز خسارت محض، فرصت سوزی، توقف و تعطیلی ظرفیت‌ها، هیچ خروجی برای کشور نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سخنان اخیر ظرفیت در مجلس اظهار داشت: شکست برجام یک موضوع واضح و آشکار است و نیاز به تحلیل، توضیح و استدلال های پیچیده ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه برجام امضا شد تا تحریم ها برداشته شود افزود: اصل هدف گذاری که برای برجام انجام شد، حذف تحریم ها و گشایش اقتصادی بود اما امروز وضعیت زندگی و معیشیت مردم، قیمت ارز و وضعیت اقتصادی کاملا روشن است و نیاز به بحث ندارد.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تعجب هستم عده ای باز هم اصرار دارند که برجام را فتح الفتوح معرفی کنند که این کار در واقع کد منفی دادن به دشمن است و باز هم برای دشمن ظرفیت ایجاد می شود تا با اتکا به برجام، ملت ایران را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

,

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی کم حرف می زد و بیشتر عمل می کرد اما عده ای حرفی نمانده که نزده باشند اما از عملی که منجر به حل مشکلات مردم و تحقق وعده های داده شده باشد، هیچ خبری نیست.

,

گودرزی برجام را خسارت محض برشمرد و افزود: در برجام وعده های متعددی به مردم دادند و گفتند با برجام مشکل آب، صنعت، محیط زیست، کشاورزی، اشتغال و تورم حل می شود اما امروز مشخص شد که برجام خسارت محض بود و از طریق برجام فرصت ها از دست رفت و ظرفیت های هسته ای معطل و متوقف شد.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برجام تعهدات کشور ما نقد پرداخت شد و آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد، همچنین با تقسیم کار بین اروپا، پس از خروج از برجام، باز هم فرصت سوزی و تباه کردن ظرفیت های کشور را به نحو دیگری ادامه دادند.

,

وی اظهار داشت: تا زمانی که دولت چشم امید به برجام دارد، هیچ برنامه و اقدام موثری برای حل مشکلات مردم نخواهد داشت؛ برجام نه تنها فتح الفتوح و عامل پیروزی و عزت ما نبود بلکه جز خسارت محض، فرصت سوزی، توقف و تعطیلی ظرفیت ها، هیچ خروجی برای کشور نداشت که بهتر است مسئولان به جای تعریف و تمجیدهای افراطی، عبرت بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه